  • 1. Data: 2009-06-22 10:08:44
    Temat: Czy ignorowac IE6
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...pl>

    Witam,

    zaczynam budowe strony w HTML/CSS (do tej pory robilem glownie aplikacje
    Flashowe i problem mnie nie dotyczyl). Zastanawiam sie, czy musze/powinienem
    brac pod uwage uzytkownikow IE6 (znaczy czy mam psuc kod, zeby sie poprawnie
    wyswietlal w tej 'przegladarce')? Jakie jest Wasze zdanie?

    Ze statystyk odwiedzin strony wynika, ze IE6 to jakies 15% odwiedzin - nie
    jest to duzo, ale jednak za duzo, zeby calkiem olac.

    Czy napis w stylu 'Strona nie jest zoptymalizowana pod przegladarke, ktorej
    uzywasz. Prosze zainstaluj nowsza wersje' jest OK?

  • 2. Data: 2009-06-22 10:20:01
    Temat: Re: Czy ignorowac IE6
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Zielone Niusy pisze:
> [...]
    >
    > Czy napis w stylu 'Strona nie jest zoptymalizowana pod przegladarke, ktorej
    > uzywasz. Prosze zainstaluj nowsza wersje' jest OK?

    Zależy kto jest odwiedzającym. Jeśli potencjalny klient, to warto zepsuć
    dla IE6.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-06-22 10:34:45
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    A może taki numer?
    http://forabeautifulweb.com/blog/about/universal_int
    ernet_explorer_6_css/

  • 4. Data: 2009-06-22 11:21:47
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzesiek <f...@i...tld> napisał(a):

    > A może taki numer?
    > http://forabeautifulweb.com/blog/about/universal_int
    ernet_explorer_6_css/

    O! to jest dobre. Dziekuje.

    ZN

  • 5. Data: 2009-06-22 13:30:24
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    Zielone Niusy <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ze statystyk odwiedzin strony wynika, ze IE6 to jakies 15% odwiedzin - nie
    > jest to duzo, ale jednak za duzo, zeby calkiem olac.

    Całkowicie olać raczej nie można. Natomiast poprawne wyświetlanie i
    dostępność w IE6 niekoniecznie musi oznaczać idealnie takiego samego
    wyglądu we wszystkich przeglądarkach. Wystarczy zrobić, żeby w IE6
    strona wyglądała wystarczająco dobrze i działała poprawnie wykorzystując
    technologię, którą się da.

    bogi

  • 6. Data: 2009-06-23 22:47:04
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 22 Jun 2009 11:08:44 +0100, Zielone Niusy
    <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > musze/powinienem brac pod uwage uzytkownikow IE6 (znaczy czy mam psuc
    > kod, zeby sie poprawnie wyswietlal w tej 'przegladarce')? Jakie jest

    Jeśli piszesz aplikację pod intranet albo dla określonej grupy -
    oczywiście.

    Jak piszesz stronę dla siebie, zaoszczędź sobie nerwów.

    Natomiast jeśli zleca to ktoś i chce na stronie zarabiać, to 15% klientów
    trudno olać.

    > Czy napis w stylu 'Strona nie jest zoptymalizowana pod przegladarke,
    > ktorej uzywasz. Prosze zainstaluj nowsza wersje' jest OK?

    Nie, "nie jest zoptymalizowana" brzmi tak strasznie jak "Ta strona _jest_
    zoptymalizowana pod IE x" :)

    To nie sprawa optymalizacji, a badziewności przeglądarki. Jak chcesz to
    wytykać, to polecam http://browsehappy.pl/infobarwebmaster

    Oczywiście w żadnym wypadku nie blokuj dostępu i postaraj się, żeby stronę
    dało się jakoś używać w IE6. Możesz zrobić pod IE6 alternatywny prosty
    arkusz stylów albo zaawansowany arkusz brutalnie hackuj aż strona będzie
    jakotako czytelna.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 7. Data: 2009-06-24 00:38:12
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    porneL pisze:
> [...]
    > stronę dało się jakoś używać w IE6. Możesz zrobić pod IE6 alternatywny
    > prosty arkusz stylów albo zaawansowany arkusz brutalnie hackuj aż strona

    Żeby nie było jak w tym (wyjątkowo złośliwym) przypadku:
    http://www.modules.pl/

    artur

  • 8. Data: 2009-06-24 00:44:06
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Zielone Niusy <z...@g...pl> wrote:

    > Czy napis w stylu 'Strona nie jest zoptymalizowana pod przegladarke, ktorej
    > uzywasz. Prosze zainstaluj nowsza wersje' jest OK?

    Równie dobrze możesz napisać "Spierdalaj" - efekt będzie ten sam. O ile Twoja
    strona nie dostarcza usługi, której chcą wszyscy i są gotowi na to poświęcić
    ok. 10 min. swojego czasu (a uwierz mi - po 5 sekundach wyjdą i stwierdzą, że
    jakaś pojebana ta strona oraz spróbują następnego linku w Google) to pozbywasz
    się lekką ręką 15% potencjalnych klientów.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 9. Data: 2009-06-24 00:45:10
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > wystarczająco dobrze i działała poprawnie wykorzystując technologię, którą

    Ja bym to ("wystarczy") zostawił gestorowi strony.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2009-06-24 22:27:04