  • 1. Data: 2011-01-19 00:30:34
    Temat: Camry - na co uwazac przy zakupie?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Jak w temacie. Na co szczególnie uwazac przy zakupie Toyoty Camry?
    Ogolnie jakie opinie o tych samochodach i silnikach? Jak sie sprawuja
    poszczegolne jednostki? Ile pala mniej wiecej? Jak w tym aucie z
    komfortem? Duzo czasu spedzam w samochodzie i jest to dla mnie
    szczegolnie wazne.
    Jesli jest tu jakis uzytkownik to chetnie poslucham.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-01-19 01:09:10
    Temat: Re: Camry - na co uwazac przy zakupie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-19 00:30, venioo pisze:
    > Jak w temacie.

    Koniecznie na sprzedawcę :)

    6008

  • 3. Data: 2011-01-19 03:00:42
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > szczegolnie wazne.
    > Jesli jest tu jakis uzytkownik to chetnie poslucham.

    Czy nie jest to białe camry 2.4 (chyba) z 2006 walone w tył - którym
    jeździłem,
    tylko już z USA do Polski ściągnięte ;)

    a tak bardziej serio....

    Całkiem dobre auto - tz. zrobiłem nim z ~1500 mil, więc wiem trochę
    ale nie dużo (i tylko 2006).
    Fajny automat, generalnie podobne do Dodge chargera 3.5 2006 tylko
    wygodniejsze trochę mniej wypasione jako golas, na trasy znacznie lepsze.

    Po włączeniu ciche, głośnie się robi od ponad 80km/h (zależnie od drogi).
    z 2.4 sie to nie zbiera, skręca, hamuje fotele ok.

    600km można tym zrobić na raz bez problemu i się żyje.

    lista aut którymi jeździłem na tyle że znam w trasach, to mogę
    porównać to tak to wygląda (od najlepszego):

    1.Safrane1993
    2.VelSatisInitiale2002
    3.Camry2006<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    4.LanciaK1995
    5.Charger2006
    7.Safrane1997(z volvo)
    6.Mazda Xedos9/Milenia 1995
    8.Sebring2006
    9.Lanos1.6 2000
    10.CC700 ;)

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-01-19 03:03:56
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > 1.Safrane1993
    > 2.VelSatisInitiale2002
    > 3.Camry2006<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    > 4.LanciaK1995
    > 5.Charger2006
    > 7.Safrane1997(z volvo)
    > 6.Mazda Xedos9/Milenia 1995
    > 8.Sebring2006
    > 9.Lanos1.6 2000
    > 10.CC700 ;)

    Update bo popitoliłem i zapomniałem oczywiście Leganzy :):

    1.Safrane1993
    2.VelSatisInitiale2002
    3.Camry2006<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    4.LanciaK1995
    5.Charger2006
    6.Safrane1997(z volvo)
    7.Mazda Xedos9/Milenia 1995
    8.Leganza1999
    9.Sebring2006
    10.Lanos1.6 2000
    11.CC700 ;)

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-01-19 07:09:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > lista aut którymi jeździłem na tyle że znam w trasach, to mogę
    > porównać to tak to wygląda (od najlepszego):

    Tyle opisu a dowiedzieliśmy sie że skręca i hamuje i że można w trase
    pojechać.

  • 6. Data: 2011-01-19 10:41:23
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > 1.Safrane1993
    > 2.VelSatisInitiale2002

    Czemu velsatisa stawiasz za safrane z 93 r?
    Jakie silniki miales w tych autach?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2011-01-19 11:07:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jesli jest tu jakis uzytkownik to chetnie poslucham.

    A jaka i który rocznik? Bo mogę Ci coś powiedzieć o leciwej,
    '91, 3,0. Auto nie do zajeżdżenia. Prędzej Ci zardzewieje
    niż się popsuje. Nie wiem jak nowsze niestety, ale z
    informacji od serwisanta (nieautoryzowany, wieloletni,
    wiarygodny) to dopóki auto było produkowane z Japonii to nic
    się nie działo, ale jak tylko produkcję przeniesiono do
    Europy to zaczęły się awarie...

  • 8. Data: 2011-01-19 11:25:52
    Od: " " <b...@g...pl>

    venioo <p...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > szczegolnie wazne.
    > Jesli jest tu jakis uzytkownik to chetnie poslucham.

    Posiadalem staruszka - no wtedy to byl 5-latek ;) MR92, 2.2 a manualem,
    przechulane - osobiscie 150 kkm na Pb, po mnie ponad 200 kkm i to na LPG,
    (przed nami 92 kkm - oryginal), w tym aucie nic sie nie psulo.

    Niewiem gdzie teraz produkuja Camry, ale chyba wtedy na rynek USA produkcja
    odbywala sie w JP (jak moja), a na EU w USA ;).

    Trase WAWA-ZADAR za jednym razem, camry smigala jak glupia, o ile nowe sa
    rownie udane jak ta moja stara, to brac w ciemno - warunek nieklepana, nie
    zalana, nie skladna z trzech ;) i zadbana - aha, moja nie lubila
    nieautoryzowanych serwisow, po zmianie na ASO odzyla i zaczele spalac 0 1.5-2
    l mniej i sprawialo wrazenie "podokrecanej" ale to nie tylko moje wrazenie, a
    drozej (wtedy) o 50 zeta.

    Ostatnio jezdzilem taka 3.3 czy 3.2 i rewelacja, automat mieciutki, troche sie
    buja bo byla z USA, czlowiek od razu jej pragnie majac w pamieci przechulane
    150 kkm, calkowicie bezawaryjnie.

  • 9. Data: 2011-01-19 22:00:56
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > szczegolnie wazne.
    > Jesli jest tu jakis uzytkownik to chetnie poslucham.

    Zapomnialem dopisac: interesuje mnie wersja III czyli roczniki w
    okolicach '95 :) Jak te silniki znosza LPG? Co powiecie o zywotnosci
    skrzyn automatycznych? Pamietam wujek kiedys mial taka Camry - jazda tym
    to bylo jak podroz latajacym dywanem :) Dlatego majac w pamieci te
    wrazenia zainteresowalem sie tym autem teraz :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-01-19 23:12:10
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Czemu velsatisa stawiasz za safrane z 93 r?
    > Jakie silniki miales w tych autach?

    3 rzeczy istotne:
    +Safrane trochę lepiej skręcało
    +Dużo DUŻO lepiej tłumiło dziury (w zasadzie się ich nie omija,
    chyba że urwać koło ma), a vel satis miał wymienione
    felgi z 18' na 17' żeby więcej opony było.
    +Mam wrażenie że było trochę cichsze

    Vel Satis:
    +lepsza widoczność w trasie
    +generalnie 10 lat nowszy (ale bajery w zasadzie te same)
    +2x więcej mocy :)

    Safrane było 2.2 12V Benzyna, Vel Satis 3.5 24V Benzyna
    silnik velsatisa trochę głośniejszy, ale bardziej ekonomiczny.

    pozdrawiam.