  • 1. Data: 2011-01-18 17:48:39
    Temat: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?

    Wybieram sie za granice na dwa tygodnie - chetnie
    bym zaplaci na np. miesieczna licencje AM EU.

    Pisze o nawigacji na "nawigacje" a nie telefon...
    Mam Nokie, ale wolabym wiekszy ekran i nie uzywac
    do tego celu telefonu.

    Warunki licencyjne AM sa takie, ze zniechecaja do
    rozszezenia licencji z PL na EU.

    J.

  • 2. Data: 2011-01-18 18:00:49
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?

    Tak.
    I-go można wypożyczyć w taki sposób o ile dobrze pamiętam

  • 3. Data: 2011-01-18 18:07:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?

    Tu możesz sobie wypożyczyć I-go na Europę na miesiąc:
    https://winmo.naviextras.com/shop/portal/catalog?sal
    esPackageCode=53048&view=item&page=1&type=100&area=1

  • 4. Data: 2011-01-18 18:11:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 17:48:39 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?

    Nokia Maps

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-18 18:28:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nokia Maps

    To wiem, ale:

  • 6. Data: 2011-01-18 18:28:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > Nokia Maps

    I mimo twojego chcenia większego ekranu ZTCW to nie ma niczego innego.
    Nokia Maps w swoich początkach miała wersje na Windows Mobile, ale po
    pierwsze była ona masakrycznie niedorobiona, po drugie gdzieś znikła.

    Mógłbyś próbować rzeźbić z Google Navigation, ale musiałbys mieć nawigację
    z Androidem, a takich nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2011-01-18 18:35:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 18:28:22 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > "wolabym wiekszy ekran i nie uzywac do tego celu telefonu"...

    przy czym te założenia wcale nie są sprzeczne z Nokia Maps - są Nokie z
    dużym ekranem, a Nokia Maps działa równiez offline.
    Może ktoś ci po prostu pożyczy telefon na ten czas?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2011-01-18 18:45:51
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Tak.
    > I-go można wypożyczyć w taki sposób o ile dobrze pamiętam

    całkiem dobre mapy. Jeździłem z iGo po Hiszpanii i spisywała się bardzo
    fajnie.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 9. Data: 2011-01-18 19:09:44
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ih4gji$3gg$...@n...onet.pl,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> nastukał:
    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?
    >
    > Wybieram sie za granice na dwa tygodnie - chetnie
    > bym zaplaci na np. miesieczna licencje AM EU.

    dwa tygodnie działa trialowa wersja Garmin XT. nie wiem czy jest to jeszcze
    osiągalne ale ja uzywałem tego w danii i szwecji. było to w 2009 roku.

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-01-18 19:42:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał
    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?

    Taa - biedronka.
    Cena taka ze jak sie skonczy zainteresowanie to sobie druga kupisz
    :-)

    Niestety - ta Mapa Map Lite jest tylko PL.

    J.