    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: CarSharing by PKP Mobility
    Date: Sat, 26 Jun 2021 16:47:31 +0200

    No ... można wynająć samochód od PKP

    http://niusy.pl/@easyshare.pl/ae6

    "
    20 zł/godzinę do 4 godzin, później tylko 6 zł/godzinę.

    Opłata za każdą rozpoczętą godzinę. Pierwsze 4 godziny po 20zł/godzinę,
    kolejne 6zł/godzinę.

    20 gr/km powyżej limitu

    Nie płacisz za pokonany dystans do 15 km na każdą godzinę wynajmu. Po
    przekroczeniu 20 gr/km.
    "

    Można samochód zarezerwować, skomunikować z pociągiem którym się
    przyjeżdża tylko teraz ... jak ja mam z tej usługi skorzystać jak muszę
    samochód odstawić na dworzec. Giermka mam zatrudnić by go odwiózł? Jak
    nic miałbym taniej niż taksówka za miasto.