  • 1. Data: 2024-03-26 09:23:17
    Temat: Chciałbym oglądać na smartfonie jak normalny biały człowiek
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czy na smartfony (jakiekolwiek) istnieje soft który byłby odpowiednikiem
    tego co mam na blaszaku i jak to skutecznie działa.

    Chrome + AdBloker Ultimate + Idon't care about cookies + Disable HTML5
    Autoplay.

    Bardziej chodzi mi o "męki" podczas oglądania reklam mojej rodziny bo ja
    preferuję ekrany powyżej 24" także ten... ;-)

  • 2. Data: 2024-04-02 23:55:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Mar 2024 09:23:17 +0100, w <utu0ll$663$3$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Chrome + AdBloker Ultimate + Idon't care about cookies + Disable HTML5
    > Autoplay.

    Lucky Patcher -> przybornik --> usuń reklamy

  • 3. Data: 2024-04-03 04:01:50
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:ukvo0jt8elkv23rkducm6g6toprt63iog5@4ax.com
    > Lucky Patcher -> przybornik --> usuń reklamy

    LP dziala bez root...?

  • 4. Data: 2024-04-03 11:29:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Apr 2024 04:01:50 +0200, w <uuidas$qpa$1$ladida@news.chmurka.net>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > r...@k...pl w news:ukvo0jt8elkv23rkducm6g6toprt63iog5@4ax.com
    >
    > LP dziala bez root...?

    Nope.

  • 5. Data: 2024-04-03 18:41:29
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:ja8q0jlrbv2r0ka8ume4jp83oskfnrcg92@4ax.com
    > Nope.

    ano.
    (czyli zalozyles, ze jest root. To rzadko zdarza sie, raczej.)

  • 6. Data: 2024-04-03 19:27:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Apr 2024 18:41:29 +0200, w <uuk0s1$82j$1$ladida@news.chmurka.net>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > r...@k...pl w news:ja8q0jlrbv2r0ka8ume4jp83oskfnrcg92@4ax.com
    >
    > ano.
    > (czyli zalozyles, ze jest root. To rzadko zdarza sie, raczej.)

    To trzeba zrobić.

  • 7. Data: 2024-04-07 20:04:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.04.2024 o 19:27, r...@k...pl pisze:
    > To trzeba zrobić.

    Czyli mam hakować system aby nie oglądać reklam?

    A da się to zrobić bez innych konsekwencji na Galaxy S10e?

  • 8. Data: 2024-04-07 20:34:44
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.03.2024 o 09:23, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Bardziej chodzi mi o "męki" podczas oglądania reklam mojej rodziny bo ja
    > preferuję ekrany powyżej 24" także ten... ;-)

    O autoplay nic nie wiem, ale może:

    firefox+ublock origin+I still don't care about cookies+Disable HTML5
    Autoplay

    MJ

  • 9. Data: 2024-04-08 01:38:47
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>