  • 1. Data: 2024-03-30 00:01:10
    Temat: aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    moze uzywacie:
    app ktora przyznaje (pozwala wybrac z puli proponowanych) "wlasny",
    amerykanski nr tel, dzwonic za free do stanow i kanady + do nas mozna
    dzwonic z calego swiata po zwyklych sieciach gsm na ten numer?
    (czyli szczegolny Second Phone Number/ drugi nr tel)

    btw:
    kiedys uzywalem to cudo -->
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.en
    flick.android.tn2ndLine
    znakomicie dzialalo, z jakichs powodow odinstalowalem, po dlugim czasie: juz
    nie da sie uzywac spoza usa + canada

  • 2. Data: 2024-03-30 12:20:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uu7h81$p1t$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > n2ndLine znakomicie dzialalo, z jakichs powodow odinstalowalem, po
    > dlugim czasie: juz nie da sie uzywac spoza usa + canada

    do czego to komu kiedy teraz się dzwoni przez Viber lub WhatsUp?
    do działalności gosp?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 3. Data: 2024-03-30 14:07:21
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB145735C854A9PanElektronik@127.0.0.1
    [................]
    > do czego to komu kiedy teraz się dzwoni przez Viber lub WhatsUp?
    > do działalności gosp?

    do czego...
    Czyli nie uzywasz i nie znasz.

    (oczywiscie podpowiem do czego to sluzy.
    np. wykonujesz prace, w ktorej musisz miec staly i bezposredni kontakt z
    biblioteka kongresu usa, dziennie z godz., niekiedy wiecej, czegos tam
    chcesz, czegos tam szukaja, o czyms permanentnie rozmawiasz, dzwonisz na ich
    tel *stacjonarne* <--- dzwonisz via wifi, gdy masz np. taka app o ktorej
    wspomnialem Jasne?)

  • 4. Data: 2024-03-30 18:27:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uu92qi$uff$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > permanentnie rozmawiasz, dzwonisz na ich tel *stacjonarne* <---
    > dzwonisz via wifi, gdy masz np. taka app o ktorej wspomnialem

    a czyli do działalności gosp.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 5. Data: 2024-03-30 21:54:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Mar 2024 11:20:25 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:uu7h81$p1t$1$ladida@news.chmurka.net>

    flick.android.t

    > do czego to komu kiedy teraz się dzwoni przez Viber lub WhatsUp?
    > do działalności gosp?

    Czy Viberem albo Whatsup można dodzwonić się na numery stacjonarne?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-03-30 22:31:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:8j2ipdar3imr.1iocmtm9bcihn.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Czy Viberem albo Whatsup można dodzwonić się na numery stacjonarne?

    Viberem można. WhatsUp nie wiem (chyba nie).
    Nie pozwalam na instalację WhatsUp for PC z powodu szpiegowstwa Meta.
    Może się ktoś wypowie kto zainstalował.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 7. Data: 2024-03-30 23:27:55
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB145DAF562D84PanElektronik@127.0.0.1
    [..........]
    > Viberem można.

    za to nie masz w viberze nr tel pod ktory moga *oddzwonic* z tel kom/stacjo.

  • 8. Data: 2024-03-31 08:34:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uua3ll$ufp$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > PiteR w news:XnsB145DAF562D84PanElektronik@127.0.0.1
    > [..........]
    >
    > za to nie masz w viberze nr tel pod ktory moga *oddzwonic* z tel
    > kom/stacjo.

    Zainteresował mnie poroniony pomysł zainstalowania szemranej aplikacji
    gdzie nie wiadomo kto płaci rachunek i po co ktoś prywatny miałby
    wydzwaniać po nr stacjonarnych lub nie mieć tel służbowego.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2024-03-31 08:42:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB1464CFA78F1PanElektronik@127.0.0.1>

    https://ibb.co/LtdHDLh

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 10. Data: 2024-03-31 11:32:40
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.03.2024 o 00:01, 1634Racine pisze:
> [...]
    > znakomicie dzialalo, z jakichs powodow odinstalowalem, po dlugim czasie:
    > juz nie da sie uzywac spoza usa + canada

    Musi być całkiem za darmo? Ktoś chyba jakiś koszt gdzieś ponosi...

    Skype ma jakieś groszowe abonamenty na dzwonienie na landline w USA.

    MJ