  • 1. Data: 2015-02-09 20:01:14
    Temat: Jasność podświetlenia konsoli - Chevrolet Spark
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jadę sobie dzisiaj takim z 2013 roku i ... i nie mogę znaleźc jakiegoś
    pokrętła do regulacji jasności podświetlenia deski. Głupia sprawa, ale
    gdzie to się u diabla reguluje? Nie było aż tak ciemno abym był w stanie
    stwierdzić że to jakiś automat sam ustawia, ale dawało po oczach koło
    16-tej i mialem ochotę zmniejszyć. Instrukcja raczej nic na ten temat
    nie mowi.

    Wujek google nie wie :/ albo znaleźc nie mogę.

  • 2. Data: 2015-02-09 20:11:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

> [...]
    > nie mowi.
    > Wujek google nie wie :/ albo znaleźc nie mogę.

    Raczej nie ma. W Lanosie też nie ma. A Spark to wariacja Matiza...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-02-09 20:32:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-09 20:11, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Raczej nie ma.

    Ale ma 10 poduszek i mp3, a pokrętła nie zrobili? Z drugiej strony
    przyciski sterujące "komputerem" są umieszczone w sposób wyjątkowo
    wqrwiający a najlepsze jest że we wczesniejszej wersjibyły jeszcze
    bardziej wq... Więc może faktycznie się nie ma co dziwić że zabrakło
    designu na potencjometr skoro cała moc projektanta to fikuśne duperele.

    > W Lanosie też nie ma.

    Ale nie świecił po oczach w nocy *aż* tak.

  • 4. Data: 2015-02-09 21:56:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

> [...]
    > designu na potencjometr skoro cała moc projektanta to fikuśne duperele.
    > Ale nie świecił po oczach w nocy *aż* tak.

    W Lanosie na żarówkach były zielone kondomki. Nie do kupienia. Nowe
    żarówki są białe i walą po oczach strasznie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-02-09 22:03:54
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    > nie mowi.
    >
    > Wujek google nie wie :/ albo znaleźc nie mogę.

    U mnie na ten przykład też nie ma potencjometru do regulacji jasności
    podświetlenia. Ale jasność można jednak regulować.
    Na zegarach jest przycisk do zmiany rodzaju wyświetlanej ma nich informacji.
    Po którymś naciśnięciu pokazuje takie dziwne kreski, coś na kształt
    bardzo uproszczonego wykresu słupkowego, podobnie to wygląda jak
    wskaźnik sygnału wi-fi w windowsach. Kiedy pokaże się na zegarze tenże
    obrazek, naciskając drugi klawisz (który normalnie służy do kasowania
    licznika trasy, albo ustawiania zegara) można wybrać żądany poziom jasności.

    JK

  • 6. Data: 2015-02-10 03:25:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > W Lanosie na żarówkach były zielone kondomki. Nie do kupienia.
    > Nowe żarówki są białe i walą po oczach strasznie :(

    Trzeba pójść na szrot i kupić sobie panel zegarów od starego za parę zł.

  • 7. Data: 2015-02-10 08:14:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.02.2015 o 21:56, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > W Lanosie na żarówkach były zielone kondomki. Nie do kupienia. Nowe
    > żarówki są białe i walą po oczach strasznie :(

    jak Wam za jasno, cały czas to można włożyć żarówki 24v, albo spróbować
    prąd ograniczyć rezystorem - o ile da się to zrobić jednym.... A może
    diodowe wsadzić, ale każdą diodę przelecieć mazakiem niezmywalnym.
    Czarny skutecznie obniży jasność

    ToMasz

  • 8. Data: 2015-02-10 08:21:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A może diodowe wsadzić, ale każdą diodę przelecieć mazakiem niezmywalnym.
    > Czarny skutecznie obniży jasność

    Wydaje mi sie, że tam właśnie są diody.