  • 1. Data: 2010-04-15 07:37:04
    Temat: Chlopcy czoperowcy
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dzis, Prymasa Tysiaclecia za zakretami w strone Centrum, ci co jezdza
    wiedza ze miejsca w kanionie jest sporo i da sie dobrze jechac, zwalniajac
    tylko przy ciezarowkach...

    Jedzie czoperowiec, piekne chromowane lusterka o rozstawie 2,5m, jedzie,
    hamuje, skreca, miota sie i tupie nozkami jak nie moze przejechac miedzy
    dwoma ciezarowkami doskonale widzac w lusterku ze za nim tworzy sie korek
    normalnych motocyklistow na normalnych motocyklach.

    Po co komu takie lusterka?

    No i musialem sie wyzalic na preclu...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-04-15 08:00:11
    Temat: Re: Chlopcy czoperowcy
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 15 Kwi, 09:37, AZ <a...@g...com> wrote:
    motocyklistow na normalnych motocyklach.

    > Po co komu takie lusterka?

    do przyczepy? ;)

  • 3. Data: 2010-04-15 08:19:01
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-04-15 09:37, AZ pisze:

> [...]
    > dwoma ciezarowkami doskonale widzac w lusterku ze za nim tworzy sie korek
    > normalnych motocyklistow na normalnych motocyklach.

    Lepiej i więcej widać. Też mam takie fajne wystające za kierownicę.
    Silnik mały ale lusterka słusznego rozstawu :) I dlatego czasami czekam
    w korku patrząc na przejeżdżających obok motocyklistów. A jak mi się
    spieszy ... to prawe jest słabo dokręcone i składam. Ale szeroko
    rozstawione lusterka i tak są fajne.

  • 4. Data: 2010-04-15 08:21:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-15, mites <m...@o...pl> wrote:

    > do przyczepy? ;)

    No to sie wszystko wyjasnilo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-04-15 08:48:25
    Od: "Hero" <h...@l...cjdk>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to prawe jest słabo dokręcone i składam. Ale szeroko rozstawione lusterka

    "- I zdanżam na czas, proszę pana.
    - Zdążam.
    - No właśnie, i pan zdanża." ;-)

    Hero
    (mały Bandyta)
    www.bandit600s.pl

  • 6. Data: 2010-04-15 12:48:26
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Gdy nie mieszcze sie Trampkiem i widze, ze za mna ktos sobie lepiej
    radzi (bo zwinniejsza maszyna, lepszy skill, etc), przy pierwszej
    okazji puszczam go przodem, niech leci. Po co sobie bez sensu zycie
    utrudniac, droge zajezdzac. Jak chce latac z lusterkami od ciezarowki
    - a niech se lata, ale niech przepusci w korku tych chudszych i
    szybszych.

    --
    Lukasz B.
    Transalp XL650V, WAW

  • 7. Data: 2010-04-15 13:10:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-15, LukeB <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > utrudniac, droge zajezdzac. Jak chce latac z lusterkami od ciezarowki
    > - a niech se lata, ale niech przepusci w korku tych chudszych i

    No o to wlasnie mi chodzi. A ten stal jak krowa, przebieral nozkami,
    krecil kierownica i... stal gdzie inni leca bez zatrzymywania.

    Czas uczyc kultury motocyklistow w korku!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-04-15 13:15:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:
    > Czas uczyc kultury motocyklistow w korku!

    to nie urwałes mu lusterka?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 9. Data: 2010-04-15 13:32:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > Jeszcze by pozniej napisal na precle ze ktos mu urwal lusterko
    > za nic.

    no co Ty, napisał by na PMS

  • 10. Data: 2010-04-15 13:41:05
    Od: AZ <a...@g...com>