  • 1. Data: 2012-10-17 22:54:45
    Temat: Przejściówka PATA <-> SATA a urządzenia ATAPI
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    Witam,

    czy ktoś mógłby polecić przejściówkę PATA <-> SATA działającą z
    urządzeniami ATAPI? Mam taką kupioną na Allegro za 5 zł (chińszczyzna) i
    o ile dyski obsługuje w obie strony (płyta PATA + dysk SATA oraz płyta
    SATA + dysk PATA), to ATAPI za cholerę nie chce ruszyć, choć w teorii
    powinno.

    Niestety, droższych przejściówek nie widziałem dawno, bo je z rynku
    wykosiła ta chińszczyzna za 5 zł. Ktoś może zna przejściówkę, która na
    pewno działa z ATAPI?