  • 1. Data: 2013-01-08 16:10:46
    Temat: Cieszmy sie
    Od: Slon <z...@g...com>

    Mozemy wydac wiecej na sprzet fotograficzny, bo mamy najtansze paliwo w Europie.
    http://moto.gadu-gadu.pl/5699238628927855102/ceny-pa
    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-08 21:27:59
    Temat: Re: Cieszmy sie
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 08.01.2013 16:10, Slon pisze:
    > Mozemy wydac wiecej na sprzet fotograficzny, bo mamy najtansze paliwo w Europie.
    > http://moto.gadu-gadu.pl/5699238628927855102/ceny-pa
    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    Fajnie, tylko cena litra paliwka odniesiona jest tam do płacy
    minimalnej. Trochę to dziwne; rozumiem, że według pismaka głównym
    klientem na stacjach jest biedota, która bierze tysiąc na łapę. ;D

    Ale i tak Czechów w tym zestawieniu wyprzedzamy. Ruscy sprzedają nam
    ponoć ropę najdrożej na świecie, a i tak Czesi jeżdżą do nas po benzynę.
    Dziwne :/

    Porównywanie z innym krajami, które np. nie zostały doszczętnie
    zniszczone w WWII albo nie miały 50 lat komuny, jest niezbyt mądre. To
    znaczy porównywanie do lepszego zawsze jest mądre, durne jest udawanie
    idioty i twierdzenie, że winę za nasze zacofanie ponosi tutaj 'naród
    Janków Muzykantów'.
    Zapytaj twoich dzisiejszych rodaków kim był FDR i za ile nas sprzedał
    ruskim; potem wróć i zacznij dyskutować.
    Najlepiej o fotografii, bo o polityce, historii i ekonomii g. wiesz misiek.

    --

    RedLite

  • 3. Data: 2013-01-08 22:10:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 3:27:59 PM UTC-5, RedLite wrote:

> [...]
    >
    > minimalnej. Trochę to dziwne; rozumiem, że według pismaka głównym
    >
    > klientem na stacjach jest biedota, która bierze tysiąc na łapę. ;D

    Malo Czerwony, masz racje - chuj z biedota, "która bierze tysiąc na łapę. ;D".
    Biedota niech zdycha, to poprawi sie srednia, czyli wieksze branie na lape.

    > Ale i tak Czechów w tym zestawieniu wyprzedzamy.

    Dlatego w tytule jest zebysmy sie cieszyli z powodu wiekszej ilosci paliwa za srednia
    pensje, bo w samej sredniej, to chyba nas wyprzedzaja.

    > Ruscy sprzedają nam
    >
    > ponoć ropę najdrożej na świecie, a i tak Czesi jeżdżą do nas po benzynę.
    >
    > Dziwne :/

    Nastepny powod do cieszenia sie,
    ze nie sprzedaja nam tej ropy drozej.
    Takich imbecyli przeciez moznaby golic i strzyc z kasy, na wiecej.

    > Porównywanie z innym krajami, które np. nie zostały doszczętnie
    >
    > zniszczone w WWII albo nie miały 50 lat komuny, jest niezbyt mądre.

    Lekko Czerwony, przeciez wielu mnie tu przekonuje,
    jaki to dobrobyt w bolandii.
    Od paru lat oficjalnie podaje sie, ze bolandia to zielona wyspa,
    na tle kryzysu w Europie.

    > znaczy porównywanie do lepszego zawsze jest mądre, durne jest udawanie
    >
    > idioty i twierdzenie, że winę za nasze zacofanie ponosi tutaj 'naród
    >
    > Janków Muzykantów'.

    Ty Lekko Czerwony jednak jestes wtorny analfabeta.
    Tam sa porownania nie tylko do lepszych, chociaz wiem,
    ze dla durniow zawsze sa lepsze porownania do gorszych i glupszych.

    > Zapytaj twoich dzisiejszych rodaków kim był FDR i za ile nas sprzedał
    >
    > ruskim; potem wróć i zacznij dyskutować.

    FDR byl madrzejszy od tych ktorych sprzedawal, bo inaczej raczej byc nie moze.

    > Najlepiej o fotografii, bo o polityce, historii i ekonomii g. wiesz misiek.

    Wiem, wiem, Lekko Czerwony.

    > RedLite
    Lekka czerwien dziedziczna, czy nabyta?

    Lekko Czerwony, jesli nie jestes wtornym analfabeta a tylko przeoczyles,
    to podpowiadam, ze to bylo porownanie do zarobkow srednich.
    Jak chcesz, to porownaj do zarobkow jakich chcesz ale z tej samej kategorii.

  • 4. Data: 2013-01-10 05:40:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RedLite wrote:
> [...]
    > Zapytaj twoich dzisiejszych rodaków kim był FDR i za ile nas sprzedał
    > ruskim; potem wróć i zacznij dyskutować.

    w wolnej chwili może też zapytać jak to było, że ich rząd i agencje podczas
    WWII było kompletnie zinfiltrowane przez sowieckich agentów

  • 5. Data: 2013-01-10 11:25:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, January 9, 2013 11:40:51 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    > w wolnej chwili może też zapytać jak to było, że ich rząd i agencje podczas
    >
    > WWII było kompletnie zinfiltrowane przez sowieckich agentów

    Moge tez zapytac, dlaczego murzynow bili,
    ale lepiej sie cieszyc wielkimi srednimi
    zarobkami w postkomuszym kraju,
    rzadzonym wlasnie przez sowieckich agentow.
    Karaju szmalcownikow, pijakow, zlodziei
    i skurwionego, zbydleconego narodu,
    ktory doszukuje sie drzazgi w cudzym oku.
    Mamy duzo powodow do cieszenia sie.

    Slon

  • 6. Data: 2013-01-10 12:01:43
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl>

> [...]
    > Karaju szmalcownikow, pijakow, zlodziei
    > i skurwionego, zbydleconego narodu,
    > ktory doszukuje sie drzazgi w cudzym oku.

    Jak ulal nadajesz sie na ambasadora tej czesci narodu
    Pozdr. J.

  • 7. Data: 2013-01-10 13:12:06
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, January 10, 2013 6:01:43 AM UTC-5, Polak Catholic wrote:

    > Jak ulal nadajesz sie na ambasadora tej czesci narodu
    >
    > Pozdr. J.

    Tego zywcem zamurowanego, czy trgo broniacego do nich dostepu?
    http://vod.gazetapolska.pl/node/3097

    Slon

  • 8. Data: 2013-01-10 13:32:05
    Od: Slon <z...@g...com>

    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie

    > w wolnej chwili może też zapytać jak to było, że ich rząd i agencje podczas
    >
    > WWII było kompletnie zinfiltrowane przez sowieckich agentów

    Sowieccy agenci zamurowali amerykanow.

  • 9. Data: 2013-01-10 15:07:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 11:25, Slon pisze:
    > ale lepiej sie cieszyc wielkimi srednimi
    > zarobkami

    Zarobki, pieniądze, kasa... jedyne ambicje przygłupów, co tylko jedzą,
    srają i ruchają, i nawet nie zauważają, że już nie żyją...
    Ale co ty możesz o tym wiedzieć, kurzy móżdżku, co myśli że refleksja to
    dupa refleksu...

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 10. Data: 2013-01-10 15:31:21
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, January 10, 2013 9:07:17 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > srają i ruchają, i nawet nie zauważają, że już nie żyją...
    >
    > Ale co ty możesz o tym wiedzieć, kurzy móżdżku, co myśli że refleksja to

    Jak nie ma sie z czego cieszyc, to lepiej nie zyc.
    Ja mam duzo powodow do cieszenia sie,
    bo mam kadse, zdrowo sram, rucham poki jescze moge,
    mimo szescdziesiatki na karku.

    Ty jedynie wegetujesz.
    Mozesz jedynie patrzec jak innym dobrze sie powodzi
    i pisac ze oni nie zyja, bo nie robia tego co ty.
    Najgorsze, ze moga zyc nie w kraju jankow muzykantow,
    w ktorym ludzi zamurowuje sie zywcem i probuje zaglodzic.
    W kraju tak pojebanym jak chyba zaden inny na swiecie.
    W kraju zbydleconego narodu, ktory sam swoich napierdala.

    Slonhttp://vod.gazetapolska.pl/node/3097

    Slon