  • 1. Data: 2016-07-04 15:10:28
    Temat: Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Co może być przyczyną pojawienia się w piątek kontrolki Check Engine po
    starcie.
    Odczytany błąd z komputera: P0489

    Z opisu błędu wynika że coś z recyrkulacją spalin.
    Błąd skasowałem. Jeszcze się nie pojawił ponownie.
    Czy można stwierdzić coś bardziej dokładnego bez serwisu?

  • 2. Data: 2016-07-04 20:00:47
    Temat: Re: Citroen Berlingo 1.6 Diesel Check Engine P0489
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rageofhonor w...@w...pl ...

> [...]
    > Błąd skasowałem. Jeszcze się nie pojawił ponownie.
    > Czy można stwierdzić coś bardziej dokładnego bez serwisu?

    Pewne EGR...

  • 3. Data: 2016-07-05 11:20:51
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 20:00:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik rageofhonor w...@w...pl ...

    > Pewne EGR...

    Nie, EGR to byłby we czwartek, jak w piątek to pewnie sonda lambda :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 4. Data: 2016-07-05 19:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik g...@g...com ...

    > Nie, EGR to byłby we czwartek, jak w piątek to pewnie sonda lambda :)

    No tak... ;-P