  • 1. Data: 2016-07-04 20:59:52
    Temat: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: Paweł Kajak <k...@o...pl>

    Witajcie.

    Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się
    już grzebać :-) ....

    Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu?
    Nie zna się na tym, więc jeśli ktoś z Was miał już możliwość używania
    smartfonu (mam Samsunga S4)jako nawigacji to proszę o wytłumaczenie mi
    jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec lipca do Włoch i
    chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

    Pozdrawiam

    pkajak

    kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką)

    teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki)

  • 2. Data: 2016-07-04 21:10:25
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Paweł Kajak wrote:

    > Witajcie.
    >
    > Przejrzałem wątki z trzech ostatnich miesięcy i dalej nie chce mi się
    > już grzebać :-) ....
    >
    > Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu?

    1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free
    2. Ściągnąć mapy offline krajów po drodze
    3. jechać

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-07-04 21:33:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 20:59, Paweł Kajak pisze:
> [...]
    > jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec lipca do Włoch i
    > chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

    Ładowarka która nadąży ładować (było już o tym)

    Ja co prawda po Polsce jeżdżę na dwóch ekranach.
    Na pierwszym normalnie nawigacja - zakręty (np. automapa)
    Na drugim szerszy plan (np. google maps czy coś offline)
    Oczywiście jeszcze zainstalowany yanosik ale to chyba oczywista
    oczywistość. :-)

    No i zasada ograniczonego zaufania do nawigacji :-)

  • 4. Data: 2016-07-04 21:35:38
    Od: Paweł Kajak <k...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:33, z pisze:

> [...]
    > oczywistość. :-)
    >
    > No i zasada ograniczonego zaufania do nawigacji :-)

    Witam

    A Yanosik działa poza granicami kraju? W Niemczech? Austrii? Włochach?

  • 5. Data: 2016-07-04 22:20:00
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.07.2016 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > 1. ściągnąć OsmAnd ze sklepu ze free

    Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2016-07-05 00:05:48
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 22:20, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Albo Mapfactor- takoż za free, też mapy OSM.

    Czemu nie Nokia HERE? Offline i jeszcze niedawno miała rewelacyjne opinie.

  • 7. Data: 2016-07-05 08:35:21
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 4 Jul 2016 20:59:52 +0200
    Paweł Kajak <k...@o...pl> wrote:

    > Czy można wykorzystać smartfon jako nawigację bez dostępu do internetu?

    Można, już kilka przykładów tu podano, ja dodałbym jeszcze Maps.me. Google mapsy też
    są w stanie zapisać lokalnie jakiś tam obszar, więc możesz potestować. Generalnie
    jest tego trochę, większość opiera się o darmowe OpenStreetMap ale mają różne
    nakładki i różne systemy nawigowania, więc musisz poinstalować i potestować która
    najbardziej Ci odpowiada.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-07-05 09:45:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 08:35, szerszen pisze:

> [...]
    nakładki i różne systemy nawigowania, więc musisz poinstalować i potestować która

    Można też kupić TomToma i będzie offline, Jest też Igo Primo bardzo
    fajnie działające.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-07-05 14:34:21
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-07-04 20:59, Paweł Kajak wrote:
> [...]
    > jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę pod koniec lipca do Włoch i
    > chciałbym spróbować pojechać bez mapy papierowej :-)

    Do używania za granicą może być trochę za droga, ale nikt nie wspomniał
    o Automapie na Androida - może działać offline, jak i wersja na WinCE.
    Jest na abonament, ale w wersji androidowej nie trzeba od razu płacić za
    cały rok. Jak potrzebujesz sporadycznie, najkrótszy okres to tydzień.

    Piotr

  • 10. Data: 2016-07-05 14:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >proszę o wytłumaczenie mi jak krowie na rowie, jak to zrobić. Jadę
    >pod koniec lipca do Włoch i chciałbym spróbować pojechać bez mapy

    Zainstalowac jedno z ponizszych:
    -Mapfactor,
    -Be On Road,
    -Osmand

    sciagnac stosowne mapy i uzywac.

    Jest tez pare innych nawigacji off-line, nawet i darmowe.
    Np Here, TomTom,

    No i uchwyt oraz dobra ladowarke samochodowa kupic, bo S4 duzo pradu
    zre.

    Mapy sa dosc spore, wiec wyczyscic lub karte dokupic.

    J.