  • 1. Data: 2015-09-07 08:40:58
    Temat: Co dzieje się z Drag & Drop?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Jakiś czas temu napisałem oprogramowanie w JS realizujące przesyłanie
    plików w/w metodą. Dobrze to działało w IE, Chrome, Firefoxie. W
    najnowszej przeglądarce Microsoftu, Edge, funkcja przestała działać.
    Zauważam też, że Facebook wycofał się z tej funkcjonalności. Czy ktoś
    wie o co tu chodzi? Czy stosunkowo nowe Drag & Drop odchodzi do lamusa?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2015-09-07 15:53:42
    Temat: Re: Co dzieje się z Drag & Drop?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-07 o 08:40, Marek pisze:
> [...]
    > Zauważam też, że Facebook wycofał się z tej funkcjonalności. Czy ktoś
    > wie o co tu chodzi? Czy stosunkowo nowe Drag & Drop odchodzi do lamusa?

    A może tu nie chodzi o drag'n'drop lecz o blokowanie JS?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-09-07 21:49:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-09-07 o 15:53, Adam pisze:

    > A może tu nie chodzi o drag'n'drop lecz o blokowanie JS?

    W sensie takim, że przeglądarka blokuje "by default" skrypty JS jako
    takie? Pomijając, że byłby to szalony pomysł twórców, to z pewnością tak
    nie jest. Ponadto Edge nie ma praktycznie żadnych opcji ustawień poza
    banalnymi typu "strona główna". Nie chce mi się wierzyć, ze twórcy
    zablokowali tylko jakąś część funkcjonalności JS.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2015-09-12 14:32:55
    Od: Marek <p...@s...com>

    Temat rozwiązany. Microsoft Edge nie obsługuje Drag and Drop jednakże
    Microsoft nic o tym nie wie. Np. tu piszą, że nawet rozwinęła się
    funkcjonalność o nowe gadgety:

    https://msdn.microsoft.com/en-us/library/dn904639(v=
    vs.85).aspx

    Tymczasem społeczność prezentuje, że funkcjonalność zniknęła. Oto jeden
    z przykładów:

    https://www.youtube.com/watch?v=75tr5EJeZ7w

    --
    Pozdrawiam,