  • 1. Data: 2015-05-19 09:50:14
    Temat: Co może być pzyczyną braku sygnału w słuchawce?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Wczoraj rozmawiałem przez stacjonarny po południu a potem wieczorem
    zauważyłem brak prądu w linii telefonicznej (nie działający wyświetlacz) i
    co za tym idzie brak sygnału. Jaka może być tego przyczyna i gdzie szukać
    awarii? Jakie powinno być napięcie w gniazdku telefonicznym? Nic nie
    zmieniałem od tego czasu czyli raczej błąd nie jest w mieszkaniu.

  • 2. Data: 2015-05-19 15:05:29
    Temat: Re: Co może być pzyczyną braku sygnału w słuchawce?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 09:49:53 UTC+2 użytkownik rageofhonor napisał:
> [...]
    > awarii? Jakie powinno być napięcie w gniazdku telefonicznym? Nic nie
    > zmieniałem od tego czasu czyli raczej błąd nie jest w mieszkaniu.

    Napięcie na linii to 50-60V.
    Czy to nie jest przypadkiem aparat bezprzewodowy, bo one prawie zawsze są zasilane z
    własnego źródła (bateria, akumulatorek) i przy jego braku efekt jest taki jak
    powyżej? Jeżeli przewodowy i zasilany tylko z linii, to faktycznie może być przerwa
    na linii.

    Ircys

  • 3. Data: 2015-05-20 12:28:10
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    zasilane z własnego źródła (bateria, akumulatorek) i przy jego braku efekt
    jest taki jak powyżej? Jeżeli przewodowy i zasilany tylko z linii, to

    Aparat jest bezprzewodowy ale prądu nie było na linii wcale bo bloker wpięty
    pomiędzy telefon i linię nie dostawał zasilania. Bloker dostaje zasilanie
    tylko z lini telefonicznej.
    Wczoraj o dziwo prąd wrócił jednak zastanawiam się co mogło być przyczyną bo
    technik robił jakieś pomiary i stwierdził że jest wszystko OK. Szkoda że nie
    robił tych pomiarów jak była awaria.

  • 4. Data: 2015-05-20 13:50:01
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > awarii? Jakie powinno być napięcie w gniazdku telefonicznym? Nic nie
    > zmieniałem od tego czasu czyli raczej błąd nie jest w mieszkaniu.

    Jak chcesz wiedzieć na bieżąco, czy linia telefoniczna sprawna zainwestuj
    w dialer / komunikator telefoniczny, lub centralkę alarmową z portem dla
    analogowej
    linii telefonicznej Te urządzenia mają możliwość zdefiniowania czasu po
    którym informują o braku zasilania w linii (nie wszystkie) lub sygnalizują
    problem z linią telefoniczną.

    --
    P03

  • 5. Data: 2015-05-20 15:47:51

    Mój aparat telefoniczny pokazuje brak linii.
    Całkiem przydatne, bo w warunkach małego biura łatwo coś przypadkiem rozłączyć.

    -----
> [...]
    > alarmową z portem dla analogowej linii telefonicznej
    > Te urządzenia mają możliwość zdefiniowania czasu po którym informują o braku
    zasilania w linii lub sygnalizują problem z linią