  • 1. Data: 2013-08-23 11:32:35
    Temat: Co wygodnego pod tyłek?
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Witam,

    Powiedzmy, że hipotetycznie zastanawiam się nad zmianą motocykla. Póki co
    mam Suzuki GSX650F, które całkiem sobie chwalę. Odpowiada mojemu spokojnemu
    nastawieniu do jazdy, jest niezawodne i dobrze sprawuje się w mieście.
    Zazwyczaj przemieszczam się na nim między pracą a domem, bądź załatwiam
    jakieś sprawy na bliskich dystansach. I jest super! Natomiast - od czasu do
    czasu, z rzadka, ruszam gdzieś dalej w trasę i po przejechaniu 100 km
    stwierdzam: ból tyłka, strzykanie w odcinku lędźwiowym pleców, urwanie
    czubka głowy przez wiatr i ogólne wytrzęsienie organizmu.

    Powiedzmy, że chciałbym kupić coś komfortowego. Coś z wygodną kanapą,
    porządną owiewką, pozwalającego na niemęczącą nadmiernie pleców pozycję w
    czasie dłuższej jazdy. Coś z różnymi takimi małymi bajerami, gadżetami,
    regulatorami niepotrzebnymi na co dzień, a zwiększającymi komfort na
    dłuższej trasie. Coś, co nadaje się również do moich codziennych zastosowań,
    czyli przeciskania się miastem. Raczej nic cruiserowatego. Wyprodukowanego w
    ciągu ostatnich 3 - 7 lat i nie mordującego za bardzo kieszeni :) W miarę
    dynamiczne, ale nie zdarza mi się raczej przekraczać 200 km/h.

    I co by to mogło być?

    Jest też oczywiście opcja "stwardnieć" :) Parametry kierownika: 186 cm/75
    kg.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 2. Data: 2013-08-23 11:40:34
    Temat: Re: Co wygodnego pod tyłek?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-23 11:32, Seoman pisze:

> [...]
    > cruiserowatego. Wyprodukowanego w ciągu ostatnich 3 - 7 lat i nie
    > mordującego za bardzo kieszeni :) W miarę dynamiczne, ale nie zdarza mi

    nie da sie. Trzeba miec dwa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-08-23 13:34:09
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 11:32:35 UTC+2 użytkownik Seoman napisał:

    > I co by to mogło być?

    Z podobnymi założeniami zastanawiam się na Suzuki DL 650.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 4. Data: 2013-08-23 14:48:22
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > nie da sie. Trzeba miec dwa.

    OK :) Jakie dwa?

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 5. Data: 2013-08-23 15:31:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > OK :) Jakie dwa?
    > Pozdrawiam,
    > Seoman

    Dwa zdrowe półdupki:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2013-08-23 15:58:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Seoman <r...@t...op.pl> wrote:

> [...]
    > lędźwiowym pleców, urwanie czubka głowy przez wiatr i ogólne wytrzęsienie

    Może masz coś nie tak z motocyklem, pozycją albo chociażby ustawieniem
    klamek i dźwigni? GSXF to jeden z wygodniejszych motocykli.

    > Powiedzmy, że chciałbym kupić coś komfortowego. Coś z wygodną kanapą,
    > porządną owiewką, pozwalającego na niemęczącą nadmiernie pleców pozycję w
    > czasie dłuższej jazdy.

    Usiądź na jakimś sporcie to zobaczysz co to jest nadmiernie męcząca pozycja :)
    Co do szybki, w jajku (starsze, bo 2001) miałem akcesoryjną szybkę i dawała
    radę.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 7. Data: 2013-08-23 20:25:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-23 14:48, Seoman pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > OK :) Jakie dwa?

    porzadne

  • 8. Data: 2013-08-23 23:00:49
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    "Seoman" <r...@t...op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I co by to mogło być?
    >
    > Jest też oczywiście opcja "stwardnieć" :) Parametry kierownika: 186 cm/75 kg.

    CBF1000?

    Bo raczej nie NC700X:-P

    --
    NC700XD

  • 9. Data: 2013-08-25 21:08:28
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2013-08-23 23:00, MrGlub pisze:

    > CBF1000?

    polecam.. dziewczyna mi śmiga i zadowolona jak dziecko z wiaderkiem
    cukierków. Daje radę i po mieście, i w trasę.. bardzo poukładane,
    wygodne, no i ekonomiczne..

    --
    jeDrASS

  • 10. Data: 2013-08-27 00:57:00
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-08-23 11:32, Seoman pisze:

    > I co by to mogło być?
    >
    > Jest też oczywiście opcja "stwardnieć" :) Parametry kierownika: 186
    > cm/75 kg.

    Tak jak jeden z kolegów napisał DL650 spełnia 90% twoich wymogów.
    Tyle że ma też wady które mnie doprowadziły w końcu do jego sprzedania
    chociaż gdyby nie one to byłby niemal motocykl idealny dla mnie.

    Jeżeli jesteś bardziej nastawiony na on-road a nie off-road i
    podróżujesz sam to lepszy będzie kawasaki versys po faceliftingu 2010r.
    Lepsza zawiecha, świetny silnik i design. Przejechałem się tym i powiem
    że to było rewelacyjne doznanie - super nie doceniany motocykl.

    Ze starszych motocykli na pewno lepsza będzie do w.w także yamaha
    TDM800. Przy okazji nieźle to to zapierd....a.

    Do latania w trasy honda develeleleeeeuuu czy jakoś tak.. ;)

    Jeżeli bardziej świta ci off a nie on road to nowy transalp - nie jest
    już obieżyświat ale do wypraw po Europie oraz dojazdów do pracy i
    latania po lesie starczy a do tego fajnie wygląda. Jak się to to
    wyposaży w gmole, płyte, kufry i akcesoryjną szybę tez chroni przed
    wiatrem dobrze.

    Rafał