  • 1. Data: 2009-04-04 19:11:59
    Temat: Cos a'la Litebox
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam
    Szukam systemu podobnego do litebox, ale pozwalajacego wyswietlac nie tylko
    obrazki, ale dowolna zawartosc html.
    Zna ktos rozwiaznie, ktore:
    - jest zgodne z xhtml strict
    - moze dzialac w oparciu o framework jquery (akurat przy tworzonej stronie z
    niego korzystam)

    Bardzo prosze o wsparcie grupy:) Moze ktos cos widzial, wie:)

    ps. Jakby ktos potrzebowal system a'la Litebox, ale zgodny z xhtml strict,
    to polecam Slimbox, ktory znalazlem przy okazji:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2009-04-04 20:13:43
    Temat: Re: Cos a'la Litebox
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    sprawdz nyroModal, upierdliwy w konfiguracji
    ae jest dosc rozwiniety

    druga opcja to jBox, calkiem latwy i przyjemny
    ale trzeba w nim pogrzebac i samemu sobie napisac
    funkcje odwolawcza do JS z wewnetrzengo dokumentu,
    o i niestety jego autor nie zyje wiec supportu brak

    wpisz modal na jquery.com, wyskoczy pewnie jeszcze 120
    innych wtyczek

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-04-04 21:21:04
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > wpisz modal na jquery.com, wyskoczy pewnie jeszcze 120
    > innych wtyczek

    Dzieki za wedke:)
    Rybke sam zlowie:)

  • 4. Data: 2009-04-05 16:44:49
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dzieki za wedke:)
    > Rybke sam zlowie:)

    Kurcze, nie tak latwo jednak lowic;)

    Przy stronie pisanej w xhtml 1.1 i serwowaniu zawartosci zgodnie z
    wytycznymi na stronie Pornela (czyli tak, jak ma byc) okazuje sie, ze
    nyroModal (tak swoją drogą - rewelacyjny plugin) i thickbox (tez niezly), po
    prostu nie działają.
    Pojawia sie blad:

    Błąd: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code:
    0x80004003 (NS_ERROR_INVALID_POINTER) [nsIDOMNSHTMLElement.innerHTML]"
    nsresult: "0x80004003 (NS_ERROR_INVALID_POINTER)" location: "JS frame ::
    http://www.avicodecs.pl/test/strona/js/jquery-1.3.1.
    js :: anonymous :: line
    899" data: no]

    oraz:

    Błąd: nieprawidłowo sformowany
    XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">

    Ten <div xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> to nie mam pojecia skad sie
    tam bierze.

    Dla IE, ktoremu to lotto, w jaki sposob serwowana jest tresc strony, wszysko
    bangla ok.
    Zreszta dla innych przegladarek - tez jest ok, ale tylko lokalnie. Po
    wgraniu na serwer i ustawieniu w htaccess:
    RewriteEngine on
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_ACCEPT} application/xhtml\+xml
    RewriteCond %{HTTP_ACCEPT} !application/xhtml\+xml\s*;\s*q=0
    RewriteCond %{REQUEST_URI} \.html$
    RewriteCond %{THE_REQUEST} HTTP/1\.1
    RewriteRule .* - [T=application/xhtml+xml]

    pojawiają się w/w bledy.

    Tak wiec dalej szukam, ale chyba trzeba bedzie sie zwrocic do autora
    nyroModal z prosba o pomoc. Chyba, ze ktos widzial, ktos wie co mi moze
    pomoc:)

    W ostatecznosci pozostają mi popupy w wersji Pornela.

  • 5. Data: 2009-04-05 16:54:40
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Gabriel pisze:
> [...]
    > nyroModal (tak swoją drogą - rewelacyjny plugin) i thickbox (tez niezly), po

    Ja mam taki swój skrypt, miałem go upublicznić ale nie myślałem że komuś
    się przyda. Zobacz sobie: http://www.airmedia.pl/mlbox/mlbox.zip może
    akurat Ci "siądzie".

    Nie wymaga żadnego fw.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 6. Data: 2009-04-05 17:11:45
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...Xonet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam taki swój skrypt, miałem go upublicznić ale nie myślałem że komuś
    > się przyda. Zobacz sobie: http://www.airmedia.pl/mlbox/mlbox.zip może
    > akurat Ci "siądzie".

    :) Dzieki.
    A przyklad uzycia?
    Jak uruchomic, coby sie otwieralo wiecej.html ?:)

    Ja juz po kilkunastu godzinach klepania kodu ide na skroty i pytam wprost:)

  • 7. Data: 2009-04-05 17:22:24
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Gabriel pisze:
    > Jak uruchomic, coby sie otwieralo wiecej.html ?:)

    Nie doczytałem że chodzi też o HTML a nie tylko o obrazki :(
    W takim razie to Ci się nie przyda, chyba że sam sobie dopiszesz obsługę
    plików tekstowych.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 8. Data: 2009-04-05 17:45:13
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    > Nie doczytałem że chodzi też o HTML a nie tylko o obrazki :(

    Acha:) Do obrazkow swietnie dziala slimbox, jako jedyny mi znany,
    kompatybilny z xhtml 1.1.

    > W takim razie to Ci się nie przyda, chyba że sam sobie dopiszesz obsługę
    > plików tekstowych.

    No wlasnie myslalem ze jest juz cos gotowego. Pisac mi sie nie chce za nic w
    swiecie:)
    Mam wtedy dwa wyjscia: albo downgrade doctype (i wtedy dziala wszystko jak
    szalone;), albo otwieranie osobnych podstron.

    W kazdym razie dzieki za pomoc, bo bardzo mnie ukierunkowales z tą frazą
    "modal", na ktorą bym sam raczej nie wpadl.

  • 9. Data: 2009-04-05 17:48:24
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    zrob moze jakis porzadny debugging, wylacz najpierw rewrite
    i sprawdz po kolei...

    jakie naglowki sa zwracane
    jaki kod jest zwracany
    jaki kod renderuje przegladarka
    (bo przyjmujemy ze JS tam troche rzeczy zmienia w locie)

    oczywiscie, FireBug Twoim przyjacielem.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com