  • 1. Data: 2009-04-05 08:20:27
    Temat: przerywanie konstrukcji html
    Od: "M.G." <g...@p...onet.pl>

    witam
    czy jest jakis sposob, by w kodzie html jak gdyby uniewaznic w pewnym
    miejscu istnienie pewnych tagów??

    chodzi dokladnie o kontener, w ktorym trzymam wstawione przez wysiwyg
    tresci. Niestety, czasami przez import roznych struktur , uszkodzonych,
    Table oraz DIV zawartosc tego kontenera od razu rzutuje na caly serwis.
    I tak przed zamknieciem kontenera trzymajacego takie zaimportowane tresci
    ....czy mozna wstawic jakies tagi, ktore zawsze "naprawia" takie struktury
    tabel lub divow a przynajmniej nie dopuszcza do psucia calej struktury
    serwisu

    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2009-04-06 07:38:33
    Temat: Re: przerywanie konstrukcji html
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 05-04-2009 o 10:20:27 M.G. <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ....czy mozna wstawic jakies tagi, ktore zawsze "naprawia" takie struktury
    > tabel lub divow a przynajmniej nie dopuszcza do psucia calej struktury

    Źle szukasz. Użyj Tidy na wygenerowanej treści.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-04-06 19:52:24
    Od: "M.G." <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Łebkowski" <m...@e...com> napisał w
    wiadomości news:op.uryfijf1q8g1ao@milenijna.lebkowski.info...
    > Dnia 05-04-2009 o 10:20:27 M.G. <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Źle szukasz. Użyj Tidy na wygenerowanej treści.

    ok...zmusilo mnie to do przejscia na php5 ale zaczalem korzystac z tidy.
    Niestety tidy_clean_repair psuje mi kodowanie ISO-8859-2 zamieniajac na
    znaczki
    nie moge znalezc odpowiedniego sposobu by temu przeciwdzialac
    ale chyba to NTG

  • 4. Data: 2009-04-06 21:56:58
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 06 Apr 2009 20:52:24 +0100, M.G. <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > znaczki
    > nie moge znalezc odpowiedniego sposobu by temu przeciwdzialac

    dorzuć raw=true w ustawieniach tidy.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");