  • 1. Data: 2009-04-02 22:03:32
    Temat: Opera i :first-inline
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Witam,
    http://piskorz.info/poligon/opera+first-lineA.html
    http://piskorz.info/poligon/opera+first-lineB.html

    Ktoś mi może wytłumaczyć zachowanie w B?
    Poniżej kod dla nieklikatych (treśc akapitu jest jednocześnie stylami, w
    wesji B div zachowuje się jakby miał width:0):

    http://piskorz.info/poligon/opera+first-lineA.html
    #test {
    border:1px solid #000;
    position:absolute;
    }

    #nieMaMnie p:first-line {
    font-weight:bold;
    }

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 2. Data: 2009-04-02 22:41:13
    Temat: Re: Opera i :first-inline
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 02 Apr 2009 23:03:32 +0100, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > Ktoś mi może wytłumaczyć zachowanie w B?

    Zwykły bug (od dziś jako nr 250457). Zapewne jakaś sprytna optymalizacja obsługi
    first-line im nie wyszła.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-04-02 22:57:38
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    porneL pisze:

    > Zwykły bug (od dziś jako nr 250457).

    O łał, Opera się dorobiła jakiegoś tracka do bugów, czy masz wtyki i
    dostajesz jakiś feedback przy zgłaszaniu?

    > Zapewne jakaś sprytna optymalizacja obsługi first-line im nie wyszła.

    Nie tylko przy tym. W tym samym projekcie mam taki motyw, że Opera mi
    dubluje obrazek tła w jakimś dziwnym miejscu, a po przewinięciu ekranu
    błąd znika. Jak będę miał chwilę to postaram się wyłuskać tego buga.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2009-04-02 23:04:57
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 02 Apr 2009 23:57:38 +0100, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > O łał, Opera się dorobiła jakiegoś tracka do bugów, czy masz wtyki i
    > dostajesz jakiś feedback przy zgłaszaniu?

    Ichni zwykły ("jednokierunkowy") bugreportowy formularz podaje nr buga. A wtyki i tak
    mam :)

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");