  • 1. Data: 2010-12-28 15:13:56
    Temat: Coś mocniejszego na sezon
    Od: RóżyK <rozyk88@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich fanów dwóch kółek.
    Z góry chce przeprosić za ten temat który chce poruszyć ale nigdzie nie
    znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, a mianowicie chce kupić coś
    mocniejszego teraz mam Suzuki Gs500 37km. Motor który chce kupić ma służyć
    głownie do poruszania się po mieście,do tras do 200km i od czasu do czasu
    do jakiś drobnych wygłupów typu jazda na gumie (sporadycznie wiadomo skoda
    maszyny).Mam pewne motorki które biorę pod uwagę a mianowicie:

    - Suzuki Sv czytałem ze ładnie ciągnie od dołu ale gdy się jeździ na gumie
    to silnik może się zatrzeć

    - Honda Hornet podobno minusem tego modelu jest rama która ma tendencje do
    pękania

    - Suzuki Bandit podobno ciężki i w porównaniu do innych jest słaby

    - Yamaha Fazer

    pojemność tych modlei to 600-650cm
    bardziej rajcują mnie motory typu naked chociaż jak jechałem moim GSkiem
    to przy 120km/h łeb ma urwać

    po mi polecacie? oczekuje konkretnych odpowiedzi

    pozdro

  • 2. Data: 2010-12-28 15:20:47
    Temat: Re: Coś mocniejszego na sezon
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-28 16:13, RóżyK pisze:

    > po mi polecacie? oczekuje konkretnych odpowiedzi

    supermoto ?
    Takie z sucha miska olejowa.

    pozdr
    newrom