  • 1. Data: 2011-04-18 20:42:33
    Temat: Coś podobnego do BMW F650 ST
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    Jakiś czas temu pytałem o motorek do 20KM...
    .. zrażony małą kraksą jaka mi się przytrafiła.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi i udział w tamtym
    wątku.

    Emocje opadły, dlatego limit koni mechanicznych już
    nie jest tak restrykcyjny, acz nadal nie patrzę w
    kierunku ścigaczy i motorków z mocą powyżej 100KM...

    Wpadł mi w oko (przez przypadek, synek dostał taką
    zabawkę-mniaturkę) - BMW F650 ST 1997...

    To coś takiego jak to:
    http://www.bellinibruno.com/immagini/noleggio-moto/b
    mw-F650ST_big.jpg

    Moglibyście podrzucić propozycje czegoś bardziej współczesnego, ale
    o podobnym wyglądzie ? Fajnie, jakby było już na
    wtryskiwaczach... ale nie koniecznie.

    Lekkie w prowadzeniu itd (dla początkującego)

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2011-04-18 20:49:11
    Temat: Re: Coś podobnego do BMW F650 ST
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 22:42:33 +0200 osobnik zwany Aleksander
    wystukał:

> [...]
    > powyżej 100KM...
    >
    > Wpadł mi w oko (przez przypadek, synek dostał taką zabawkę-mniaturkę) -

    to nie jest ST to jest normalne F650
    jego następcą był F650GS. Bardzo sympatyczny dla początkujcych :)
    http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f650gs_2007.php

    podobne to
    Aprilia Pegaso
    http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_pegaso_650_
    1999.php
    czy Suzuki Freewind
    http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_xf_650_freew
    ind_2000.php

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-04-18 20:51:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 22:42, Aleksander pisze:

> [...]
    >
    > Moglibyście podrzucić propozycje czegoś bardziej współczesnego, ale
    > o podobnym wyglądzie ? Fajnie, jakby było już na
    Wybór masz spory,seria F jest klepana cały czas,tylko szukaj bez literek ST

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-04-19 06:23:20
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał

    > Wybór masz spory,seria F jest klepana cały czas,tylko szukaj
    > bez literek ST

    To sa teraz zupelnie inne motocykle. Ten stary F byl robiony
    bodaj do 2001r. Nadaje sie idealnie na pierwsze moto.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-04-19 06:43:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-19 08:23, Hinek pisze:

    > To sa teraz zupelnie inne motocykle. Ten stary F byl robiony
    > bodaj do 2001r. Nadaje sie idealnie na pierwsze moto.
    > Pozdr

    Uprościłem,tylko nazwa została podobna:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-04-19 13:15:40
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup
    > Moglibyście podrzucić propozycje czegoś bardziej współczesnego, ale
    > o podobnym wyglądzie ?

    Yamaha XJ 600 S, Suzuki Bandit 650 S
    i inne w ten desen, kazda marka ma turystyka w okolicach 600 i z owiewka ;)

    X.

  • 7. Data: 2011-04-19 18:23:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 4/18/2011 3:42 PM, Aleksander wrote:

    > Moglibyście podrzucić propozycje czegoś bardziej współczesnego, ale
    > o podobnym wyglądzie ? Fajnie, jakby było już na
    > wtryskiwaczach... ale nie koniecznie.
    >
    > Lekkie w prowadzeniu itd (dla początkującego)

    Kawasaki Versys.

    Sam sie do tego powoli przymierzam...

    http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_versys_201
    0.php

    Pozdr.
    Pete

  • 8. Data: 2011-04-19 19:23:59
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 18 Kwi, 22:49, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to nie jest ST to jest normalne F650

    a czym się one różnią ?

  • 9. Data: 2011-04-19 19:31:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 12:23:59 -0700 osobnik zwany ditron
    wystukał:

    > a czym się one różnią ?

    ST czyli Strada ma mniejsze przednie koło 18" zamiast 19", nizszą kanapę
    i inną szybę.

    http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_F_650_ST

    chociaż to może i jest ST :)

  • 10. Data: 2011-04-19 19:36:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-19 21:31, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 12:23:59 -0700 osobnik zwany ditron
    > wystukał:

    > ST czyli Strada

    Raczej ST jak STrasse. Strada to moze byc Ducati albo inna Aprilia czy
    Moto Guzzi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/