  • 1. Data: 2023-10-24 12:03:18
    Temat: Coś z sensem
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    czy kolejny absurd eurobiurw - dyskryminacja kierowców seniorów? Wg
    statystyk to grupa powoduje najmniej wypadków..

  • 2. Data: 2023-10-24 12:26:00
    Temat: Re: Coś z sensem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Oct 2023 12:03:18 +0200, Trybun wrote:
    > czy kolejny absurd eurobiurw - dyskryminacja kierowców seniorów? Wg
    > statystyk to grupa powoduje najmniej wypadków..

    A sprawdziles zakresy wiekowe?

    Niestety - ludzie żyją coraz dłużej, a umysł nie zawsze nadąża.
    I wzrok.

    J.

  • 3. Data: 2023-10-24 12:41:32
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 24 Oct 2023 12:03:18 +0200, użytkownik Trybun napisał:

    > Wg statystyk to grupa powoduje najmniej wypadków..

    Taaa? No to pokaż te statystyki.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-10-24 12:54:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 24.10.2023 o 12:26, J.F pisze:

    > Niestety - ludzie żyją coraz dłużej, a umysł nie zawsze nadąża.

    I dotyczy to szczególnie europosłów.

  • 5. Data: 2023-10-24 13:09:49
    Temat: Trybun na krasnala (Było: Coś z sensem)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.10.2023 o 12:03, Trybun pisze:
    > czy kolejny absurd eurobiurw - dyskryminacja kierowców seniorów?

    Eurobiurwy chcą dyskryminować seniorów? Skąd taki pomysł?

    > Wg
    > statystyk to grupa powoduje najmniej wypadków..

    Ale czemu "grupa"? Co kierowca to inne umiejętności, jeden robi wypadek
    od razu a drugi po wielu latach kierowania.

  • 6. Data: 2023-10-24 13:18:29
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > A sprawdziles zakresy wiekowe?
    >
    > Niestety - ludzie żyją coraz dłużej, a umysł nie zawsze nadąża.
    > I wzrok.
    >

    > J.

    Chodzi o przedział tych co to będą zmuszani w odróżnieniu od innych
    sięgać do kieszeni aby uzyskiwać to co inni maja gratis. No o co z tymi
    co ich nie będzie stać na taki extra wydatek?
    Jakoś statystyki nie potwierdzają tych twoich obaw.

  • 7. Data: 2023-10-24 13:21:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-10-2023 o 13:18, Trybun pisze:

    > Jakoś statystyki nie potwierdzają tych twoich obaw.

    No nie wiem, jak czytam artykuły o kolejnym dzbanie który wjechał pod
    prąd na ekspresówki, to statystycznie w 100% jest to delikwent 70+.

    I nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje jak bardzo jest to niebezpieczne -
    bo jak dla mnie na maxa.

  • 8. Data: 2023-10-24 13:30:57
    Temat: Re: Trybun na krasnala (Było: Coś z sensem)
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.10.2023 o 13:09, io pisze:

    > Eurobiurwy chcą dyskryminować seniorów? Skąd taki pomysł?

    Je się zapytaj skąd pomysł na obciążanie bardzo często biednych ludzi
    dodatkowymi kosztami z racji posiadaniea prawa jazdy.

    > Ale czemu "grupa"? Co kierowca to inne umiejętności, jeden robi
    > wypadek od razu a drugi po wielu latach kierowania.

    I tu masz rację, każdy jest inny, są ślepowrony wśród młodzieży i
    bystrookie sokoły wśród seniorów. Ale biurwy oceniają wg swoich
    kryteriów., tu - dojebać staruchom.

  • 9. Data: 2023-10-24 13:36:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Oct 2023 12:03:18 +0200, w <uh84p9$3q90f$1@dont-email.me>, Trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > czy kolejny absurd eurobiurw - dyskryminacja kierowców seniorów? Wg
    > statystyk to grupa powoduje najmniej wypadków..

    Wg kogo? Bo być może wg tej samej metody to najmniej powodują niemowlaki.

  • 10. Data: 2023-10-24 13:46:02
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.10.2023 o 13:21, Cavallino pisze:

> [...]
    > prąd na ekspresówki, to statystycznie w 100% jest to delikwent 70+.
    >
    > I nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje jak bardzo jest to niebezpieczne

    Bo tak to idiotycznie działa. Dla propagandy nie liczą się dziesiątki
    drogowych ofiar, spowodowane przez "normalnych" kierowców, liczy się
    jedna ofiara spowodowana przez pijaka, albo teraz przez starucha.