  • 1. Data: 2009-03-19 14:43:24
    Temat: Cyfrowy Polsat juz nie kradnie TVP
    Od: a...@p...pl

    Cyfrowy Polsat bedzie mial legalnie programy TVP! To i moze jakosc sie
    polepszy. Do tej pory kradli z naziemnej, czyz nie?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-03-19 19:02:14
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat juz nie kradnie TVP
    Od: crazy <c...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > Cyfrowy Polsat bedzie mial legalnie programy TVP! To i moze jakosc sie
    > polepszy. Do tej pory kradli z naziemnej, czyz nie?

    Moim zdaniem to do tej pory TVP nie mogła zrozumieć, że jest telewizją
    publiczną, a nie prywatną.

  • 3. Data: 2009-03-19 21:18:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    crazy pisze:

    > Moim zdaniem to do tej pory TVP nie mogła zrozumieć, że jest telewizją
    > publiczną, a nie prywatną.

    może to już koniec, abonament tylko do końca roku, a w jakiej postaci
    dalej? zobaczymy.

    pawell

  • 4. Data: 2009-03-20 07:48:18
    Od: crazy <c...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > może to już koniec, abonament tylko do końca roku, a w jakiej postaci
    > dalej? zobaczymy.

    To jedna sprawa. TVP boi się zmian dlatego zaczęli w końcu coś robić i
    udostępnić swoje programy jak najszerszej widowni aby czerpać z tego
    jakieś profity.
    Druga sprawa, pojawiały się informacje, że niektóre stacje TV moga
    zostać zlikwidowane, także chcą pokazać, że one są potrzebne, mają jakąś
    tam oglądalność i tak dalej.
    Do tej pory TVP robiła co chciała, teraz, kiedy kasa dla nich będzie pod
    kontrola, może pojawi się tam "normalność".

    BTW. Udostepnianie programów powinno iść dalej, zapewne niedługo TVP
    Sport pojawi się tez w Cyfrze, a w dalszej kolejności poprawi się
    dostępność programów TVP Kultura oraz TVP HD.

  • 5. Data: 2009-03-20 14:51:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *crazy* napisał(a):

    > BTW. Udostepnianie programów powinno iść dalej, zapewne niedługo TVP
    > Sport pojawi się tez w Cyfrze, a w dalszej kolejności poprawi się
    > dostępność programów TVP Kultura oraz TVP HD.

    I oby na tym się nie skończyło. Czekam kiedy Polsat pojawi się DVB-T. Wtedy
    przestanie mi go brakować w C+ i stanie się zbędny CP :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2009-03-20 18:11:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    >Czekam kiedy Polsat pojawi się DVB-T.

    A co, wyłączyli go?

  • 7. Data: 2009-03-20 20:30:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    Cavallino pisze:

    > A co, wyłączyli go?

    Poznań to nie cała Polska :P

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-03-21 07:53:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *Cavallino* napisał(a):

    > A co, wyłączyli go?

    Nie włączyli

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2009-03-21 08:04:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Poznań to nie cała Polska :P

    Widzisz gdzieś powyżej sformułowanie "cała Polska"?

  • 10. Data: 2009-03-21 08:04:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości:
    t.pl