  • 1. Data: 2009-03-19 20:15:46
    Temat: [OT] cyforwe radio?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Sorki za off topic, ale nie znam odpowiedniej grupy.
    Tyle sie teraz mowi (troche tez robi) o cyfrowej TV naziemniej,
    jest nawet plan w jakim terminie zostana jakie miasta uruchomione.,
    wiadomo ze TV/przystawka ma miec dekoder MPEG4.
    W sklepach sa 'juz' odbiorniki przystosowane do odbioru.

    A co z radiem? Zostaje na analogu czy tez czeka na przejscie
    na cyfre? A jezeli tak to kiedy i w jakim standardzie?
    Bo w sklepach przy radiach nic nie pisza o cyfrowym odbieraniu
    audycji:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-03-22 10:54:10
    Temat: Re: [OT] cyforwe radio?
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Marcin pisze:
    > A co z radiem? Zostaje na analogu czy tez czeka na przejscie
    > na cyfre? A jezeli tak to kiedy i w jakim standardzie?
    > Bo w sklepach przy radiach nic nie pisza o cyfrowym odbieraniu
    > audycji:)

    Google zbankrutowało z powodu kryzysu?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcast
    ing

  • 3. Data: 2009-03-22 11:49:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *Tomasz Wójtowicz* napisał(a):

    > Google zbankrutowało z powodu kryzysu?
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcast
    ing

    Z tej wzmianki nic niewynika.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-03-22 13:02:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 12:49:41 +0100, Big Jack napisał(a):

    ing

    > Z tej wzmianki nic niewynika.

    to nie jest wzmianka - to jest sugestia dla leniów jak znaleźć odpowiedź na
    pytanie. Dołożenie do zapytania literek U, K oraz E daje dosyć kompletny
    zestaw informacji, wystarczy chcieć się dowiedzieć (a nie żeby inni
    dowiedzieli się za mnie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-03-22 14:33:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    er.institute.com
    użytkownik *Waldek Godel* napisał(a):

> [...]
    > na pytanie. Dołożenie do zapytania literek U, K oraz E daje dosyć
    > kompletny zestaw informacji, wystarczy chcieć się dowiedzieć (a nie żeby

    Jakkolwiek bym nie kombinował, to nie mogę znaleźć informacji jak ma
    wyglądać cyfrowe radio. Powiem więcej, nie ma do końca skrystalizowanej
    koncepcji telewizji DVB-T (MPEG2 czy MPEG4)

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2009-03-22 17:28:57
    Od: "BoDro" <b...@l...pl>

    "Big Jack" napisał:

    > Jakkolwiek bym nie kombinował, to nie mogę znaleźć informacji jak ma
    > wyglądać cyfrowe radio. Powiem więcej, nie ma do końca skrystalizowanej
    > koncepcji telewizji DVB-T (MPEG2 czy MPEG4)

    poszperaj na forum:

    http://new.radiopolska.pl/forum/index.php?act=idx

    były wątki zahaczające o cyfryzację radia. W każdym razie jeden wielki
    pesymizm...

    --
    Bogdan