  • 1. Data: 2020-06-04 08:53:21
    Temat: Czaskoski umie jeździć metrem BRAWO!
    Od: z <...@...pl>

  • 2. Data: 2020-06-04 09:12:50
    Temat: Re: Czaskoski umie jeździć metrem BRAWO!
    Od: z <...@...pl>

    Na ulicy bez maseczki a odstępu BRAK. Takie dobry przykład daje.

  • 3. Data: 2020-06-04 09:50:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 09:12, z pisze:
    > Na ulicy bez maseczki a odstępu BRAK. Takie dobry przykład daje.

    Przed chwilą słyszałem jak przez megafon prosili o zachowanie 2000 mm. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2020-06-04 13:32:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ed89ef2$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Na ulicy bez maseczki a odstępu BRAK. Takie dobry przykład daje.

    paszoł won na preg ;)

    --
    Piter

    5G przenika mnie

  • 5. Data: 2020-06-04 19:47:30
    Od: z <...@...pl>

    A już myślałem że w zapale kampanijnym nikt się nie skapuje że poszło
    nie tam gdzie miało ;-)

  • 6. Data: 2020-06-04 22:21:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.06.2020 o 09:12, z pisze:
    > Na ulicy bez maseczki a odstępu BRAK. Takie dobry przykład daje.

    A ty jesteś prostakiem i chamem (i do tego kretynem), że zmieniasz kogoś
    nazwisko.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2020-06-05 07:00:57

    Posłanki z PO mówią tak niewyraźnie... ;-)

  • 8. Data: 2020-06-06 00:12:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.06.2020 o 07:00, z pisze:
    > Posłanki z PO mówią tak niewyraźnie... ;-)

    Za to ty wyraźnie się przedstawiłeś - jesteś kretynem

    --
    Czarek