  • 1. Data: 2020-06-04 15:29:41
    Temat: Utopiłem samsunga galaxy 10 lite.
    Od: m...@g...com

    Może mi ktoś podpowiedzieć, jak rozebrać (otworzyć obudowe) telefonu jak w temacie ?
    Jest nierozbieralny, więc długo nie pożyje, jak go nie otworzę....

  • 2. Data: 2020-06-04 16:19:03
    Temat: Re: Utopiłem samsunga galaxy 10 lite.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> b...@g...co

    : jak rozebrać (otworzyć obudowe) telefonu jak w temacie ?

    Zanim znajdziesz odpowiedź, możesz utopić w stosownych
    płynach -- choćby alkoholu lub ostatecznie w wodzie destylowanej...
    Utopienie w ,,zwykłej'' wodzie prowadzi zazwyczaj do fatalnych korozji...

    -=-

    Kilkadziesiąt lat temu utopiłem w piwie ręczny zegarek -- sprawny
    do dzisiaj. Kilka (może kilkanaście?) lat temu uprałem automatyczną
    pralką penflaszkę razem ze spodniami -- sprawna do czasu, gdy ostatni
    raz jej używałem, zapewne do dzisiaj...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-06-04 16:29:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik marek.gachowski napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Może mi ktoś podpowiedzieć, jak rozebrać (otworzyć obudowe) telefonu
    >jak w temacie ? Jest nierozbieralny, więc długo nie pożyje, jak go
    >nie otworzę....

    Jak chcesz rozebrac nierozbieralny ?
    Bylo nie kupowac albo nie topic :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=RyHv7ZYULJk

    Fonia jest wazna - mowia, zeby mocno podgrzac przed zdejmowaniem
    tyłu - klej trzeba stopic.

    A moze po prostu utopic w izopropanolu, nawet dwa razy ...

    J.

  • 4. Data: 2020-06-04 22:22:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.06.2020 o 15:29, m...@g...com pisze:
    > jak w temacie

    To jakaś nowa marka"jakwtemacie"

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2020-06-05 11:11:34
    Od: m...@g...com

    > https://www.youtube.com/watch?v=RyHv7ZYULJk
    >
    > Fonia jest wazna - mowia, zeby mocno podgrzac przed zdejmowaniem
    > tyłu - klej trzeba stopic.

    Jakis sprawdzony patent na podgrzanie ? (poza mikrofalowka ;)

  • 6. Data: 2020-06-05 14:52:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-05 11:11, m...@g...com wrote:

    > Jakis sprawdzony patent na podgrzanie ? (poza mikrofalowka ;)

    Suszarka.

  • 7. Data: 2020-06-05 18:15:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Zanim znajdziesz odpowiedź, możesz utopić w stosownych
    > płynach -- choćby alkoholu lub ostatecznie w wodzie destylowanej...
    > Utopienie w ,,zwykłej'' wodzie prowadzi zazwyczaj do fatalnych korozji...

    nie całkiem prawda
    utopienie telefonu będącego pod prądem prowadzi do fatalnych korozji.
    A że nie da się wyciągnąć baterii... wsadzenie teraz do alkoholu
    niewiele da. Jak najszybciej pozbyć się baterii

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2020-06-05 18:18:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 16:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik  marek.gachowski napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak chcesz rozebrac nierozbieralny ?
    > Bylo nie kupowac albo nie topic :-)

    albo kupować nierozbieralny IP68.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-06-07 10:54:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2020-06-05 o 11:11, m...@g...com pisze:

    > Jakis sprawdzony patent na podgrzanie ? (poza mikrofalowka ;)

    Separator, podgrzewacz. Głupie pomysły, żeby teraz kąpać w
    izoprapropanolu sobie zostaw. Chyba, że chcesz mieć niedziałający
    mikrofon, zacieki na wyświetlaczu. Poza tym to nie jest sprzęt do
    naprawy w warunkach domowych. To nie jest ruski zegarek ani penrive za
    30 zł mający w sobie baterię. Stać cię było na drogi telefon, teraz
    musisz zapłacić serwisowi. Było dbać o niego.

  • 10. Data: 2020-06-07 12:39:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > 30 zł mający w sobie baterię. Stać cię było na drogi telefon, teraz
    > musisz zapłacić serwisowi. Było dbać o niego.

    I co, jak kupi drogi telefon, to ma na niego się modlić? Różne rzeczy
    mogą się zdarzyć, jak nawet obchodzić się z telefonem ostrożnie. Swoją
    drogą to hańba, że telefon za ponad 2 tys. nie jest wodoszczelny.