  • 1. Data: 2010-05-21 07:13:56
    Temat: Czesc wspolna DOMow
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Czy jest gdzies dostepna dokumentacja czesci wspolnej DOMow roznych
    (liczacych sie) przegladarek? Tak, zeby mozna bylo od razu stwierdzic, ze
    dana propercja nie ma sensu bo na jakiejs nie poleci? Juz pomijam roznice w
    funkcjonalnosci - chodzi przynajmniej o pierwszy odsiew.

    TIA

    Pozrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2010-05-24 06:43:32
    Temat: Re: Czesc wspolna DOMow
    Od: Piotruś <p...@g...com>

    On 21 Maj, 09:13, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    > dana propercja nie ma sensu bo na jakiejs nie poleci? Juz pomijam roznice w
    > funkcjonalnosci - chodzi przynajmniej o pierwszy ods

    Hehe pierwszy odsiew, to powinien w głowie siedzieć :)

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-05-24 09:10:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotruś" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 21 Maj, 09:13, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Witam,

    >Hehe pierwszy odsiew, to powinien w głowie siedzieć :)

    Dziwny jest Twoj swiat.

  • 4. Data: 2010-05-25 06:07:42
    Od: Piotruś <p...@g...com>

    On 24 Maj, 11:10, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Dziwny jest Twoj swiat.

    Może i dziwny, ale jak pracujesz w tej branży to takie rzeczy raczej
    się wie. To wynika po prostu z doświadczenia.
    Szczerze mówiąc jakiegos kompleksowego porównania, to nigdy nie
    widziałem, ale cząstkowe są na necie, nie jest trudno znaleźć.

    Piotrek.

  • 5. Data: 2010-05-25 07:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotruś" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >Może i dziwny, ale jak pracujesz w tej branży to takie rzeczy raczej
    >się wie. To wynika po prostu z doświadczenia.

    Bzdura. Zacznij patrzec troche dalej niz koniec wlasnego nosa. Wystarczy, ze
    ktos pracuje dluzej z IE i tylko IE.