  • 1. Data: 2009-03-14 03:24:02
    Temat: Częstotliwość 3G
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Witam,

    przeglądając zakresy pracy telefonów można znaleźć zakresy
    częstotliwości np. 900/1900/2100 MHz. Jakie częstotliwości są używane w
    3G w Polsce? Znalazłem dane przetargu na UMTS sprzed lat, i wychodzi mi
    że około 2000 i 2100 MHz... Ale czy to znaczy że 900 MHz i 850 MHz,
    które dałyby sensowny zasięg, nie ma w Polsce? Czy ktoś jednak używa (i
    był inny przetarg). Poza tym nie widzę telefonów które miałyby zakres
    "2000 MHz" i nie wiem czy zaokrąglać to do 2100 czy do 1900.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8