  • 1. Data: 2009-03-13 16:13:43
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z abonamentu w Plusie na kartę w Play - da się ?
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    MarekM pisze:
    > denon2000 pisze:

    > A skoro już piszę: tak, jest to możliwe, ale nie wiem czy konieczne. Od
    > poniedziałku minuta w Simplusie też 29gr do wszystkich

    nieprawda

  • 2. Data: 2009-03-13 22:25:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    > nieprawda

    No faktycznie, do Play 72gr. Mimo wszystko ciągle to _dla mnie_ nie jest
    problemem: mam JEDEN wpis w książce telefonicznej z numerem Play.

    Marek

  • 3. Data: 2009-03-13 22:39:24
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:gpelko$d5j$1@news.interia.pl...
    mam JEDEN wpis w książce telefonicznej z numerem Play.

    ja mam dwa ;-)
    na szczęście
    dzisiaj byłem w punkcie Play'ów w Katowicach, szukałem baterii
    lepiej bym nie wchodził...
    no ale z telefonicznym BOKiem jest podobnie - poziom gimnazjum
    sil