  • 1. Data: 2009-03-14 08:55:31
    Temat: Jaki telefon zamiast 6210 ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam nadzieje, ze to odpowiednie miejsce na takie pytania.

    Mam prehistoryczna nokie 6210 i doszedlem do wniosku, ze czas na zmiane.
    Praktycznie jedyne co mi
    w niej przeszkadza to rozmiar i predkosc (a raczej wolnosc). Dodatkowo jak
    juz zmieniam to moze
    przydalby sie bluetooth i jakis porzadniej dzialajacy slownik. W sumie
    telefonu uzywam do tego zeby gadac
    i wysylac sms. Nie potrzebuje zadnych pedalskich dzwonikow mp3, kamer i
    innego szajsu. Nawet kolorowy
    wyswietlacz nie jest mi chyba potrzebny.

    Moze mi ktos polecic cos trwalego w niezbyt wygorowanej cenie ?

  • 2. Data: 2009-03-14 10:00:19
    Temat: Re: Jaki telefon zamiast 6210 ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    bagno pisze:
> [...]
    > innego szajsu. Nawet kolorowy
    > wyswietlacz nie jest mi chyba potrzebny.
    >
    > Moze mi ktos polecic cos trwalego w niezbyt wygorowanej cenie ?

    obawiam sie ze cieżko bedzie znaleść telefon równie niezawodny i
    porządny jak Twoja stara nokia. Przez ostatnie lata przybyło telefonom
    wiele mało potrzebnych funkcji, ale sama funkcjonalność aparatu, jakość
    wykonania, żywotność baterii - spadła. Nieśmiało zaproponuje zebyś
    przejrzał oferte firm robiących pancerne telefony, ale tylko dlatego ze
    jest im blizej do 6210, niż do iPhona.
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-14 10:13:34
    Od: "martin" <F...@p...fm>

> [...]
    > innego szajsu. Nawet kolorowy
    > wyswietlacz nie jest mi chyba potrzebny.
    >
    > Moze mi ktos polecic cos trwalego w niezbyt wygorowanej cenie ?

    Ja swego czasu z tego telefonu przesiadałem się na 6230i i byłem zadowolony.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-14 10:57:05
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "martin" <F...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja swego czasu z tego telefonu przesiadałem się na 6230i i byłem
    > zadowolony.

    Ehh pytanie tylko gdzie to kupic. Na allegro same "NOWE" w super
    oryginalnych
    obudowach za 3zl. Nawiasem mowiac w porownaniu z ta 6210 wyglada dosyc
    delikatnie.

  • 5. Data: 2009-03-14 11:52:49
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Ja swego czasu z tego telefonu przesiadałem się na 6230i i byłem
    > zadowolony.
    > pozdrawiam

    dołączę się... :) Na co się przesiąść z 6230i, już 3 rok go mam i czas
    zmienić...

  • 6. Data: 2009-03-14 12:01:12
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > dołączę się... :) Na co się przesiąść z 6230i, już 3 rok go mam i czas
    > zmienić...
    Na E51. A jak potrzebujecie tylko gadać i sms-owac to jakąś budżetową Nokię
    1xxx albo 2xxx

  • 7. Data: 2009-03-14 17:29:02
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Adax wrote:

    > dołączę się... :) Na co się przesiąść z 6230i, już 3 rok go mam i
    > czas zmienić...

    Genialny telefon, nie miałem się do czego przyczepić - zresztą całkiem
    słusznie nazywany następcą 6210...

    Ja zmieniłem na E66 i jak do tej pory mogę przyczepić się tylko do baterii,
    która trzyma słabiutko, bo średnio dwa - trzy dni. Poza tym nie udało mi się
    znaleźć żadnych mankamentów: smartfon z silnym naciskiem na FON.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2009-03-15 19:11:12
    Od: "martin" <F...@p...fm>

    > Na E51. A jak potrzebujecie tylko gadać i sms-owac to jakąś budżetową
    > Nokię

    Swieta prawda - podobną drogę przezylem z telefonami: 6210, 6310, 6230i, E51
    cdn...

    każdy ma swoje wady i zalety ale generalnie dobrze służą.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-03-16 06:34:26
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Mar, 11:57, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oryginalnych
    > obudowach za 3zl. Nawiasem mowiac w porownaniu z ta 6210 wyglada dosyc

    Ja kupiłem żonie 6300 i jest bardzo zadowolona. Ja używam swojej 6230i
    i nie zamierzam się z nią rozstać. Na początku miałem problemy z
    softem - tel sam się wyłączał ale po 2 zmianach oprogramowania tel
    funkcjonuje bez zarzutu.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus