  • 1. Data: 2017-07-24 08:33:46
    Temat: Czujnik parkowania - długi pisk
    Od: karol <k...@g...com>

    Mam problem. Czujniki po odpaleniu samochodu działaja, ale po
    przejechaniu paru km(róznie) przestaja dzialac i pozniej jak wrzuce
    wsteczny jest dlugi pisk, co moze byc uszkodzone ?

    pod vagiem nie wykrywa parktronicka.

    audi b7

  • 2. Data: 2017-07-24 11:08:02
    Temat: Re: Czujnik parkowania - długi pisk
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 08:33, karol pisze:
    > Mam problem. Czujniki po odpaleniu samochodu działaja, ale po
    > przejechaniu paru km(róznie) przestaja dzialac i pozniej jak wrzuce
    > wsteczny jest dlugi pisk, co moze byc uszkodzone ?
    >
    > pod vagiem nie wykrywa parktronicka.

    uszkodzony któryś czujnik.
    Też tak miałem do chwili, gdy centralka nie oznaczyła sobie go jako
    uszkodzonego. Teraz tylko po włączeniu stacyjki info o uszkodzonym i
    jedzie na 3 czujnikach nie biorąc tego jednego pod uwagę (muszę uważać
    jednym słowem). Toyota Avensis.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-07-24 11:41:49
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-24 o 11:08, Irokez pisze:

> [...]
    > uszkodzonego. Teraz tylko po włączeniu stacyjki info o uszkodzonym i
    > jedzie na 3 czujnikach nie biorąc tego jednego pod uwagę (muszę uważać

    ale jak sprawdzałem po odpaleniu to wszystkie działają, z kazdej odległosci

  • 4. Data: 2017-07-24 13:10:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-24 o 11:41, karol pisze:

    > ale jak sprawdzałem po odpaleniu to wszystkie działają, z kazdej odległosci

    Z czujnikami tak jest że czasem działają a czasami piszczą.
    Do wypowiedzi poprzednika dodał bym tylko że częsta bolączka
    to przybrudzone styki na kablach. Bo zamiast polutować pan
    monter ekologicznie użył zacisków.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-07-24 15:30:25
    Od: p...@g...com

    Jeśli czujniki działają to sprawdź wiązkę ew. moduł
    Ps vag musi je widzieć i powinna być dostępna ich diagnostyka.

  • 6. Data: 2017-07-24 19:17:56
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 15:30, p...@g...com pisze:
    > Jeśli czujniki działają to sprawdź wiązkę ew. moduł
    > Ps vag musi je widzieć i powinna być dostępna ich diagnostyka.

    a co moze byc ze vag nie widzi?

  • 7. Data: 2017-07-24 20:08:17
    Od: p...@g...com

    Wiązka lub jeśli pech to moduł. Autko parę lat ma więc łatwo znaleźć coś na podmianke
    na allegro. Jak nie zagada odesłać i do elektryka. Komunikacja z modułem musi być,
    wymiana czujników w ciemno jest bez sensu.

  • 8. Data: 2017-07-25 06:05:16
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 20:08, p...@g...com pisze:
    > Wiązka lub jeśli pech to moduł. Autko parę lat ma więc łatwo znaleźć coś na
    podmianke na allegro. Jak nie zagada odesłać i do elektryka. Komunikacja z modułem
    musi być, wymiana czujników w ciemno jest bez sensu.

    wiazka przy samym module czy jak ?

  • 9. Data: 2017-07-25 07:28:27
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-25 o 06:05, Aniuska pisze:

    > wiazka przy samym module czy jak ?

    a jakby była wiazka zrąbana to by wykryło parktronick czy nie ?

  • 10. Data: 2017-07-25 08:06:54
    Od: p...@g...com

    Tak wiązka przed modułem.
    Uszkodzenie za czy ew. czujników nie powinno zakłócać komunikacji z modułem.
    Są też inne sposoby diagnostyki czujników tzn na palec czy na ucho :-)

    http://www.a6klub.pl/a6-c5-czujniki-parkowania-nie-d
    zialaja-vt20743,15.htm