  • 1. Data: 2017-07-24 09:54:47
    Temat: Finał konkursu na polski samochód elektryczny coraz bliżej
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Ciekawe, co się z tego urodzi...
    Ale te wybrane projekty są całkiem ładne.

    "Koncepcja polskiego samochodu elektrycznego zaczyna nabierać realnych
    kształtów. Konkurs organizowany przez ElectroMobility Poland, który ma
    wyłonić projekt nadwozia jest już w końcowej fazie - jury wybrało
    projekty, które zmierzą się w finale.

    - Szukamy małego miejskiego auta elektrycznego, wpisanego w
    ogólnoświatowe trendy miasta przyszłości. Chcemy, żeby był bezpieczny,
    wygodny i przyjazny w użytkowaniu oraz łatwy do zaparkowania. Oczywiście
    ma być także ekonomiczny - mówi Maciej Kość, Prezes spółki.

    Obrady jury konkursu trwały dwa dni. Każdy uczestnik miał szansę
    zaprezentować swój pomysł przed jurorami, a następnie musiał zmierzyć
    się z pytaniami dotyczącymi ergonomii, bezpieczeństwa czy technologii
    zbudowania przyszłego pojazdu. Z 15 prezentowanych przez projektantów
    wizualizacji nadwozia jurorzy ostatecznie wybrali 9 finałowych prac."

    Dalej (są i zdjęcia):

    http://tinyurl.com/y8hcqbvm

    T.

  • 2. Data: 2017-07-24 13:07:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-24 o 09:54, T. pisze:

    > Ciekawe, co się z tego urodzi...

    Bękart.

    > Ale te wybrane projekty są całkiem ładne.

    Chcesz medialnego szumu potrzebujesz ładnych projektów.
    Chcesz coś wybrać do produkcji potrzebujesz projektów realnych.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-07-24 15:35:51
    Od: p...@g...com

    Każdy uczestnik miał szansę
    zaprezentować swój pomysł przed jurorami, a następnie musiał zmierzyć
    się z pytaniami dotyczącymi ergonomii, bezpieczeństwa czy technologii
    zbudowania przyszłego pojazdu.

    Ha ha ha czy da się panu zbudować bezpieczny i tani pojazd ? Tak. Oczywiście.

    Przecież to jakieś brednie. Chuj z prywatnymi inwestorami ale ci idioci topią
    budżetowe środki. Gdzie jest prokurator ?

  • 4. Data: 2017-07-24 16:07:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 15:35, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Przecież to jakieś brednie. Chuj z prywatnymi inwestorami ale ci idioci topią
    budżetowe środki. Gdzie jest prokurator ?

    Konkurs zdaje się był na wygląd samochodu, a nie na samochód. Są tacy,
    co na allegro kupują zdjęcia telefonów za ciężkie pieniądze... :-)
    T.

  • 5. Data: 2017-07-24 16:14:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-24 16:07, T. wrote:

    > Konkurs zdaje się był na wygląd samochodu, a nie na samochód.

    I z tego wygladu wynika, cytuje z tego co sam wkleiles:

    "żeby był bezpieczny, wygodny i przyjazny w użytkowaniu oraz łatwy do
    zaparkowania. Oczywiście ma być także ekonomiczny" ?

    To takie proste do narysowania ;) wystarczy zaczarowany ołówek.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2017-07-24 22:45:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    Ciekawe, co się z tego urodzi...
    Ale te wybrane projekty są całkiem ładne.

    Dalej (są i zdjęcia):

    http://tinyurl.com/y8hcqbvm
    ---
    A czemu wszystkie te samochody mają 4 koła ? :-)

  • 7. Data: 2017-07-24 22:51:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 22:45, re pisze:

    > Użytkownik "T."
    >
    > Ciekawe, co się z tego urodzi...
    > Ale te wybrane projekty są całkiem ładne.
    >
    > Dalej (są i zdjęcia):
    >
    > http://tinyurl.com/y8hcqbvm
    > ---
    > A czemu wszystkie te samochody mają 4 koła ? :-)

    Te z inną liczbą kół odpadły :-)
    T.

  • 8. Data: 2017-07-24 23:09:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/y8hcqbvm
    > ---
    > A czemu wszystkie te samochody mają 4 koła ? :-)

    Bo piszą o innowacyjności a ja w tych obrazkach niczego nie widzę :-)

  • 9. Data: 2017-07-25 09:59:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 23:09, re pisze:

    > Użytkownik "T."

    > Te z inną liczbą kół odpadły :-)
    > ---
    > Bo piszą o innowacyjności a ja w tych obrazkach niczego nie widzę :-)

    W sumie to cały ten konkurs to trochę wygląda jak zabawa w przedszkolu.
    Ale - jak sądzę - chodzi o inspiracje dla prawdziwych twórców tego auta.
    Ciekaw też jestem, czy te rysunki to wszystko, czy ta firma będzie miała
    jakąs bombę w stylu licencje na coś tam od prawdziwych firm samochodowych.
    T.

  • 10. Data: 2017-07-25 10:22:13
    Od: p...@g...com

    Zaczarowany ołówek to poziom przedszkola ale tu naprawdę widzę wjazd prokuratora w
    niedalekiej przyszłości i pudło dla prezesa :-) jestem ciekaw jak te 4 państwowe
    firmy prowadzą nadzór ale zarzut niegospodarności stawiano już przy mniejszych
    przewinieniach. To jest kompromitacja za pieniądze podatników.