  • 1. Data: 2024-02-23 18:15:46
    Temat: Czy Orange pokłóciło się z PGE?
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    Jakiś czas temu w moim miasteczku Orange zabrało swoje anteny z masztu
    stojącego na terenie rozdzielni PGE i postawiło niedaleko maszt mobilny.
    Niestety internet z tego masztu działa wyraźnie wolniej. Dziś zauważyłem
    w sąsiednim mieście podobny przypadek. Tam też znów znikły anteny z
    masztu stojącego na terenie rozdzielni PGE i pojawił się kilkadziesiąt
    metrów dalej maszt mobilny. O co tu chodzi?

  • 2. Data: 2024-02-23 19:06:47
    Temat: Re: Czy Orange pokłóciło się z PGE?
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 23.02.2024 o 18:15, Dąbrowski pisze:

> [...]
    > masztu stojącego na terenie rozdzielni PGE i pojawił się kilkadziesiąt
    > metrów dalej maszt mobilny. O co tu chodzi?

    O kasę.
    Postawienie gównianego masztu wyszło taniej od opłaty za korzystanie
    z porządnego. Klienta to i tak wszyscy mają w dupie.