  • 1. Data: 2024-02-24 09:54:44
    Temat: Smartwatch do ciągłego pomiaru cukru
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Szukam smartwatcha do ciągłego pomiaru cukru.
    Zależy mi na dwóch funkcjach:
    1) sygnalizowaniu (np. dźwiękiem) o zbyt wysokim
    lub zbyt niskim poziomie cukru
    2) możliwości przerzucania dziennych/tygodniowych
    pomiarów na komputer w celu otrzymania wykresu
    pomiarów
    Dodatkowo bardzo użyteczną funkcją byłaby możliwość
    odnotowywania momentów spożywania posiłków.
    Nie bez znaczenia jest także częstotliwość wykonywania
    pomiarów. Najlepiej gdyby można było to ustawiać.

    Jeśli ktoś ma lub widział takie urządzenie, bardzo
    proszę o informacje.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2024-02-24 10:36:31
    Temat: Re: Smartwatch do ciągłego pomiaru cukru
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Też się chętnie dowiem

    Ale jest pytanie PO CO CI TO?

    Cukier TO ZŁO. Jak masz z nim problem to przestań jeść

    Chcesz się nabawić NERWICY analizując wykresy?

    Pół środki nic nie dają. Trzeba przestać jeść węglowodany

    Trzeba jeść mięso.

  • 3. Data: 2024-02-24 12:04:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.02.2024 o 09:54, Ewa pisze:
> [...]
    > pomiarów. Najlepiej gdyby można było to ustawiać.
    >
    > Jeśli ktoś ma lub widział takie urządzenie, bardzo

    Przeczytaj wątek na grupie: "FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT"
    Od tego czasu niewiele się zmieniło.
    Pomiar "glikemii" a nie cukru :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-02-24 14:54:47
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > Przeczytaj wątek na grupie: "FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT"
    > Od tego czasu niewiele się zmieniło.
    > Pomiar "glikemii" a nie cukru :)

    Dziękuję za odpowiedź.
    FreestyleLibre już wcześniej odrzuciłam.
    Napisałeś, że niewiele się zmieniło.
    Czyli jednak coś innego istnieje, tak?
    Czy możesz napisać co o tym wiesz? Jakieś źródła?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2024-02-24 15:38:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.02.2024 o 14:54, Ewa pisze:
    [...]
    > Dziękuję za odpowiedź.
    > FreestyleLibre już wcześniej odrzuciłam.
    > Napisałeś, że niewiele się zmieniło.
    > Czyli jednak coś innego istnieje, tak?
    > Czy możesz napisać co o tym wiesz? Jakieś źródła?

    Jak dotąd, są to niesprawdzone gadgety, które niby oferują pomiar
    glukozy...ale już dawno udowodniono (badania) że poprawny pomiar glukozy
    we krwi, może odbywać się tylko za pomocą wkłucia/pobrania a nie z
    innych parametrów. Każda tego typu "zabawka" nie jest dopuszczona przez
    żaden kraj, do "publicznego" pomiaru glikemii. Można sobie oczywiście
    kupić ale glukometr należy traktować priorytetowo. NIGDY nie należy
    polegać na takim gadgecie w przypadku przyjmowania insuliny.
    Co do "wskazania" takiego smartwatcha, to nie wskażę, bo często są to
    "brednie" lub kłamstwa albo zwykłe oszustwo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2024-02-24 15:53:51
    Od: Ewa <E...@c...pl>

> [...]
    > Co do "wskazania" takiego smartwatcha, to nie wskażę, bo często są to
    > "brednie" lub kłamstwa albo zwykłe oszustwo.

    Dzięki.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2024-02-26 20:12:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Feb 2024 15:38:21 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > glukozy...ale juĹź dawno udowodniono (badania) Ĺźe poprawny pomiar glukozy
    > we krwi, może odbywać się tylko za pomocą wkłucia/pobrania a nie z

    Gdzie ten dowĂłd?

    Bo raczej trudno się udowadnia, ze coś się nie da zrobić.
    Minie 10 lat, moze ktos cos zrobi ...

    J.

  • 8. Data: 2024-02-26 21:10:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.02.2024 o 20:12, J.F pisze:

    > Gdzie ten dowód?

    Znajść nie potrafisz? Kurwa, mamy takie same Internety. Zapłać to Ci
    znajdę :)

    > Bo raczej trudno się udowadnia, ze coś się nie da zrobić.
    > Minie 10 lat, moze ktos cos zrobi ...

    To niech zrobi i udowodni.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2024-02-26 22:15:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Znajść nie potrafisz? Kurwa, mamy takie same Internety. Zapłać to Ci
    > znajdę :)

    Masz kurwa
    https://pulsmedycyny.pl/fda-ostrzega-przed-uzywaniem
    -smartwatchow-do-pomiaru-poziomu-glukozy-we-krwi-120
    8926

    Wypierdalaj, kurwa :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-02-27 04:53:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Feb 2024 22:15:54 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Masz kurwa
    > https://pulsmedycyny.pl/fda-ostrzega-przed-uzywaniem
    -smartwatchow-do-pomiaru-poziomu-glukozy-we-krwi-120
    8926

    > Wypierdalaj, kurwa :)

    No ale to nie jest "juz dawno udowodniono, ze sie nie da", tylko
    "obecnie zadnego takiego nie ma".

    Klient powinien więc byc sceptyczny, ale naukowcy ... niech próbują
    :-)

    P.S. NMR w zegarku ... nie da się?

    J.