  • 151. Data: 2022-09-01 18:49:02
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 09:34, r...@k...pl pisze:

    > Nie, bo już przestałem odwalał robotę za innych :P

    Ty twierdzisz, że minister twierdzi że każdy wjazd na eskę to
    rozbiegowy, to ty cytuj. Niezgodność w nazewnictwie rozbiegowy/włączania
    pomińmy.

    > Jak przeczytałeś prawo budowlane to wiesz,

    A co do tego ma ustawa prawo budowlane - co najwyżej może być tam
    delegacja do rozporządzenia.

    > a co tam czytałeś naprawdę to nie
    > wiem.

    Prawo budowlane czytałem ale w kontekście nizwiązanym z drogami;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 152. Data: 2022-09-01 18:50:21
    Temat: Re: Czy jest
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 21:34, Tadek pisze:
    > Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    > Frajer to jesteś ty, bo sam się pozbawiasz możliwości głosowania
    > i możliwości wyboru.

    Elżbieta Jakubiak: U nas uważa się, że biznes tworzy państwo, a
    urzędnicy państwowi je niszczą, a to oni przygotowują wielką
    infrastrukturę dla życia dziennikarzy, biznesu. Gdyby nie oni, gdyby nie
    tacy ludzie jak ja, byłby pan bez numeru dowodu, zameldowania.
    Redaktor: Gdyby nie biznes, pani byłaby bez pensji.
    Elżbieta Jakubiak: To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik
    państwowy, wydając panu zaświadczenia, by mógł pan prowadzić działalność
    gospodarczą, przygotowując działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to
    ja panu pozwalam pracować.

  • 153. Data: 2022-09-01 18:52:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 23:24, _Master_ pisze:

    > Ale mam nadzieję że jak nie chodzisz to nie narzekasz?

    Na co? Że Ty chodzisz i chleb zdrożał 3x? Że chodzisz i paliwo zdrożało?
    Że Ty chodzisz i cukru nie ma? Na co ja mogę narzekać?

  • 154. Data: 2022-09-01 18:53:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 23:27, _Master_ pisze:

    > Ty się jednak przejąłeś tą historią ;-)

    Bo pytam czy się przejął?

    > Jednak Ci na czymś zależy. Nie jesteś jeszcze stracony dla społeczeństwa ')

    Obawiam się, że wodzem nie zostanę. Mogę tylko być frajerem.

  • 155. Data: 2022-09-01 18:54:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.08.2022 o 11:26, r...@k...pl pisze:

    > Frajer to ktoś kto nie chodzi i potem stęka.

    Bo oczywiście ten kto chodzi i potem stęka jest godny stękania.

  • 156. Data: 2022-09-01 18:56:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 23:29, _Master_ pisze:

    > Dlaczego mam coś mówić?
    >
    > To Schetyna zabrał głos. Widocznie czuł jakiś obowiązek.

    Widocznie go pytali. Ciebie nie pytali a zabrałeś.

  • 157. Data: 2022-09-01 19:01:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 13:30, J.F pisze:

    > IMO - bylo tansze paliwo, a wielu i tak jezdzilo 110-120.

    Dzisiaj jadą na poziomie ogranicznika Twizy!

  • 158. Data: 2022-09-01 19:22:59
    Temat: Re: Czy jest. Do bezmózga.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 14:55, Tadek pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Własne myślenie bardzo często jest obarczone błędem.

    A niemyślenie?

    > W rezultacie skutki własnego myślenia mogą być tragiczne.

    Sąsiad lepiej za Ciebie pomyśli? Dziad z żoliborza co to prawa jazdy nie ma?

    > Nie rozumiesz po co jest prawo. Taki bezmózg myśli że mu wolno, bo jest
    > silniejszy.

    Chyba, bo ma silniejszy samochód.

    > Prawo nie jest ustanawiane przez władzę. Prawo ustanawiają przedstawiciele
    > demokratycznie wybrani przez obywateli.
    > Władza jest od tego, aby kontrolować przestrzeganie prawa.

    Władza w ręce ludu :-)

    > Jeżeli nie podoba ci się jakieś prawo, to znajdź większość i doprowadź
    > do zmiany tego prawa.

    Ludzie powszechnie piją i palą i ustanowili sobie akcyzę by?

    > Możliwe że zbyt zawile napisałem i bezmózgi mogą nie zrozumieć.

    Idź Ty się puknij w głowę!

  • 159. Data: 2022-09-01 19:23:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.08.2022 o 10:06, T. pisze:

    > To widocznie jestem ten jedyny nienormalny w Polscę, bo przestrzegam
    > przepisów... I wcale nie uważam tego za specjalny wyczyn.
    > T.

    Tych, które są dla Ciebie wygodne? (i zauważalne)

  • 160. Data: 2022-09-01 20:51:19

    Thu, 1 Sep 2022 18:52:15 +0200, w <teqo00$jtg$8@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Na co? Że Ty chodzisz i chleb zdrożał 3x? Że chodzisz i paliwo zdrożało?
    > Że Ty chodzisz i cukru nie ma? Na co ja mogę narzekać?

    Bo chodzą też głupsi ode mnie i takie efekty.

    Jak to przy wyborach -- najgłupsi karnie chodzą i efekty są. Tak więc narzekaj
    tylko na siebie.