  • 1. Data: 2013-05-30 08:49:55
    Temat: Czy jest tu technolog żywności - specjalista od "postażania" żywności?
    Od: s...@g...com

    Mam syna dwulatka który dużo pije mleka. Dlatego zawsze kupuje większą ilość w
    woreczkach.
    Ostatnio się tak złożyło że w sobote kupiłem większą ilość.
    Ale między czasie musiałem z synem wyjechać.
    W efekcie zostało mi półbutelki przelane z woreczka + dwa woreczki z datą do 28 maja.
    Przyjeżdżam wieczorem 28 maja. Gotuję tę półbutelki. Wszystko OK.
    Następny dzień, dzień po terminie ważności.
    Gotuje mleko z pierwszego woreczka -skwasiło się Wiadomo przypadek.
    Drugi woreczek, to samo ???????????????????

    Ale ta technologia poszła do przodu. Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?

  • 2. Data: 2013-05-30 09:37:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Mam syna dwulatka który dużo pije mleka.
    > Ale ta technologia poszła do przodu. Może mi ktoś powiedzieć o co
    > chodzi?

    Taka technologia była już bardzo dawno. Pamiętam sprzed 20 lat produkty
    spożywcze niemieckie, które "psuły się" dokładnie w dniu n+1.
    Z drugiej strony mleko w dużych ilościach nie jest szczególnie zdrowe
    ani polecane i o tym zapewne chciał Cię poinformować producent.