  • 1. Data: 2010-04-21 20:20:58
    Temat: Czy ktoś startuje w Infernal Moto Race ??
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Pytam bo jezdem ciekaw - na grupie nikt nic nie mówił.
    http://sinner.com.pl/strony/infernal/start.html

  • 2. Data: 2010-04-22 06:21:38
    Temat: Re: Czy ktoś startuje w Infernal Moto Race ??
    Od: uuki <u...@g...com>

    On 21 Kwi, 22:20, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > Pytam bo jezdem ciekaw - na grupie nikt nic nie
    mówił.http://sinner.com.pl/strony/infernal/start.htm

    Nie mogę się doczekać jak się jakiś debil rozpierdoli przy 300kmh.
    Świetny pomysł na imprezę, zwłaszcza na naszych drogach. Prasa będzie
    miała pożywkę. Nie zdziwcie się, jak znów nas, motocyklistów,
    nawyzywają "na łamach" od debili i wariatów na drogach. Oczywiście
    wtedy powiecie - to tylko kilku osobników robi nam złą opinię. My
    przecież jesteśmy kurwa ŚWIĘCI!! Miłej zabawy!

  • 3. Data: 2010-04-22 07:06:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "uuki" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    wtedy powiecie - to tylko kilku osobników robi nam złą opinię. My
    przecież jesteśmy kurwa ŚWIĘCI!! Miłej zabawy!

    skąd tyle negatywnych emocji ? IMHO od jakiegoś czasu nie ma już żadnych
    "nas". Każdy pracuje na swój wizerunek. i absolutnie nikt świętym nie jest
    (z wyjątkiem mnie ofkorz:) Obraz zbiorowy nie jest nikomu potrzebny, chyba
    że mediom do budowania swych sensacji. A impreza jak impreza. Mnie się
    pomysł podoba bardziej niż ściganie na torze, tylko warunki wstępne
    odrzucają. Chętnie bym wystartował tylko po to by zobaczyć jak to jest z
    pełną świadomością że nie mam szans na wygraną ale wpisowe odtsrasza. Można
    oczywiście samotnie -bez imprezy tylko wtedy to już nie ta sama zabawa.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-04-22 08:11:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szans na wygraną ale wpisowe odtsrasza. Można oczywiście
    > samotnie -bez imprezy tylko wtedy to już nie ta sama zabawa.

    Oj, widać, że się ktoś Gumballa naoglądał.
    Ale zaraz, zaraz. 50 uczestników. 1000zł każdy. A nagroda główna
    10.000zł.
    Musiałbym wziąć kalkulator i jeszcze raz to policzyć, choć już na
    pierwszy rzut oka coś mi tu nie gra.

    A żeby się nie czepiać bezzasadnie to może jakiś cytacik z regulaminu:
    "Infernal Moto Race - sportowy event motocyklowy, polegający na
    pokonaniu trasy, pomiędzy punktami kontrolnymi, do miejsca finału." I
    teraz idzie mięsko "Infernal Moto Race nie jest wyścigiem oraz nie
    jest rajdem"
    Znaczy się co? Sądzą, że ja nie mam kalkulatora a policja słowniczka
    angielsko-polskiego?

    W ramach 1000zł, które na pewno świetnie wspomoże Automobilklub
    Bałtycki jest zapewniony szereg przywilejów, które trzeba umieć czytać
    posiłkując się regulaminem:

    -3 noclegi [ten w 3mieście tylko dla ludzi spoza trójmiasta -
    niedorzeczne]
    -Infernal Moto Serwis - "samochód serwisowy przystosowany do przewozu
    motocykli, który zapewni transport do najbliższego miasta"
    -W razie jakichkolwiek obiekcji uczestnik ma prawo złożyć skargę. Aby
    złożyć skargę, trzeba uiścić na rzecz organizatora kaucję 1000zł
    Jeżeli skarga zostanie uznana przez organizatora, kaucja zostanie
    zwrócona. Jeśli nie - kaucja nie jest zwracana.

    To te chyba najbardziej kuriozalne.
    No, chcieli zorganizować Gumbala, ale wzięli się za to z zacięciem jak
    Automobilklub z Poznania, który zarządza torem. Z iście poznańskim
    liczeniem kasy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2010-04-22 08:38:00
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]

    > zobaczyć jak to jest z pełną świadomością że nie mam szans na wygraną
    > ale wpisowe odtsrasza. Można oczywiście samotnie -bez imprezy tylko

    NAS będzie zawsze i do końca zwykli ludzie powiedza "debile/wariaci na
    motocyklach" wogóle nie zastanawiając sie kim w rzeczywistości dany człowiek
    jest.
    A impreza to doskonały plan na eliminacje tych najbardziej szkodliwych,
    całkowicie popieram, byle tylko komuś krzywdy nie zrobili. Problem jest
    tylko taki że trzeba mieć kat A i zarejestrowany motocykl zeby wystartować,
    wielu chętnych na starcie niestety odpada...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-04-22 08:51:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Lewis pisze:

> [...]
    > tylko taki że trzeba mieć kat A i zarejestrowany motocykl zeby
    > wystartować, wielu chętnych na starcie niestety odpada...

    Piszesz conajmniej bez sensu.

    Wg mnie cala sukces w imprezie bezie bardziej polegal na "maniu" oczu
    dookola glowy niz od napiecia w nadgarstku.

    Co nie zmienia faktu ze tanio nie jest i ze nie jest napisane jak ta
    punktacja ma dzialac.

    Najlepiej zeby organizatorzy wzieli konsultacje u felkowskiego jak to
    sie robi.

    KJ

  • 7. Data: 2010-04-22 08:52:42
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > punktacja ma dzialac.
    > Najlepiej zeby organizatorzy wzieli konsultacje u felkowskiego jak to sie

    Niedługo się przekonamy i obyś miał rację ;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-04-22 09:01:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-22 10:11:50 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

> [...]
    > złożyć skargę, trzeba uiścić na rzecz organizatora kaucję 1000zł Jeżeli
    > skarga zostanie uznana przez organizatora, kaucja zostanie zwrócona.

    Nie do końca. Poczytaj sobie o procedurach składania protestu w
    dyscyplinach olimpijskich (i nie tylko). W całym sporcie to tak wygłada
    - składający protest płaci kaucję, która jeśli go uznają - jest zwraca,
    a jeśli nie, to nie. Zostało to wprowadzone już dawno temu m.in. po to,
    aby ograniczyć pieniactwo. Kwoty za protest zależą od dyspliny (czasem
    też od rangi zawodów), wahają się od 100 zł do 1000 USD.

    Acz osobiście uważam, że koszty uczestnictwa w tej imprezie są mocno
    przesadzone. Ale cóż, nie ma obowiązku startować. Choć pomysł całkiem
    fajny.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-04-22 09:31:25
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Patrzac na patronat medialny, to tak sie zastanawiam, czy w Esce, na
    portalu NaszeMiasto i w Dzienniku Baltyckim juz zabraklo tematow na
    sezon ogorkowy i musza sobie te tematy kreowac :(
    Ciekaw jestem, kiedy pojawia sie u nich pierwsze artykuly w tym roku o
    piratach na 2 kolach ;)

    KJ, zeby nadgarstek mial mniejsze znaczenie, to te punkty w PKC
    powinny byc przeliczane nie na 1 min, ale na minimum 30 min. IMHO.
    Chyba, ze na PKC bedzie mozna zdobyc jakies kolosalne ilosci punktow.

    Pozdrawiam:)
    Tomek

  • 10. Data: 2010-04-22 09:48:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:
> [...]
    > sezon ogorkowy i musza sobie te tematy kreowac :(
    > Ciekaw jestem, kiedy pojawia sie u nich pierwsze artykuly w tym roku o

    nie martw się, są
    http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1653079,0,1,motocykl
    isci_zbudujcie_tory__to_przestaniemy_sie_zabijac,wia
    domosc.html

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5