  • 1. Data: 2010-04-21 17:08:50
    Temat: (k) Jeansy ze wzmocnieniami
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,
    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Szukam 2 kpl. spodni takich co wyglądają jak normalne jeansy, ale mają
    wszyte wzmocnienia. Jak na razie trafiam albo wyglądające ala Odra czy
    inne Elpo lub z wzorkami czy kolorowymi wszywkami jak dla
    metroseksualisty a ja chcę zwykłe, niebieskie lub czarne... ;)

    Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane
    jeansy? Chciałbym się zmieścić w ok. 3-4 paczkach.
    Z góry dziękuję!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-04-21 18:03:19
    Temat: Re: (k) Jeansy ze wzmocnieniami
    Od: jarek pudelko <j...@b...ceti.pl>

    falco pisze:

    > Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane
    > jeansy? Chciałbym się zmieścić w ok. 3-4 paczkach.
    > Z góry dziękuję!

    W Warsaw to nie wiem ale luknij na:

    http://www.mottowear.pl/

    Sporo moich znajomych jezdzi w ich portkach (ja rowniez - konkretnie w
    modelu Combat, zona w Kira'ch) i sa swietne.

    pozdr,

    PS. Wlasnie znalazlem na ich stronie liste sklepow w stolicy :)

    --
    jarek pudelko

  • 3. Data: 2010-04-21 18:56:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    jarek pudelko pisze:

    > Sporo moich znajomych jezdzi w ich portkach (ja rowniez - konkretnie w
    > modelu Combat, zona w Kira'ch) i sa swietne.

    Dzięki! Strona jakaś dziwna, ale są namiary, więc jutro będę dzwonił.
    Szukam u nich cennika, ale to chyba tylko jest www informacyjna a
    sprzedaż w poszczególnych sklepach.

    Namierzyłem jeszcze w MotoAkcesoria, może ktoś zna i ma zdanie?
    http://www.moto-akcesoria.pl/spodnie-motocyklowe-jea
    nsy-freestar-z-ochraniaczami-niebieskie,p,26525

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-04-21 19:00:25
    Od: jarek pudelko <j...@b...ceti.pl>

    falco pisze:

    > Dzięki! Strona jakaś dziwna, ale są namiary, więc jutro będę dzwonił.
    > Szukam u nich cennika, ale to chyba tylko jest www informacyjna a
    > sprzedaż w poszczególnych sklepach.

    Ja kupilem swoje w defenderze (www.defender.net.pl) bo mialem blisko.
    Combaty kosztowaly chyba 330zl a Kira 315. Od tego jakis rabat mi zrobili.

    --
    jarek pudelko

  • 5. Data: 2010-04-21 19:03:29
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "falco", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane
    > jeansy?

    Wzmacniane widziałem w Tarborze na Kijowskiej i Motoriście póki byli na
    Wysockiego. teraz się chyba na Kopijników przenieśli i nie wiem co mają.
    Szczerze jednak przyznam, że nie przyglądałem się czy są wzorzyste czy nie
    - szukałem czegoś innego.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 6. Data: 2010-04-21 19:26:58
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 21 Kwi, 21:03, Damork <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Szczerze jednak przyznam, że nie przyglądałem się czy są wzorzyste czy nie

    Mottowear AFAIK ciagle maja. Fajne jeansy, cale zeszle lato w nich
    przelatalem i bylo zarabiscie, a potem na jesieni bezczelnie spruly
    sie w kroku. Ale w tym roku i tak pewnie znowu je kupie... tylko tym
    razem nie zgubie paragonu. ;)

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 7. Data: 2010-04-21 19:46:47
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane
    > jeansy? Chciałbym się zmieścić w ok. 3-4 paczkach.

    Halvarssony sa fajne (ogladalem), ale cena troche zabija
    http://halvarssons.pl/motocykle/?k=spodnie-tekstylne
    &prd=Wrap1
    Mozna oblukac w larssonie.

    Erg
    GS500

  • 8. Data: 2010-04-21 21:54:50
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane
    > jeansy? Chciałbym się zmieścić w ok. 3-4 paczkach.

    uzywam Held-ow. wygladaja jak nieco sprane czarne dzinsy i troche dziwnym
    kroju.
    zdecydowanie daja rade, choc (odpukac) szlifa na nich nie testowalem.
    dla mnie - idealne - wyglada jak zwykle spodnie, nie plyne w biurze, ochrona
    na dupe i kolana z kewlaru.
    namiarow nie podam, bo kupilem od gosci co mi "znik z pola widzenia".

    Alex.

  • 9. Data: 2010-04-21 21:56:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > Odra czy inne Elpo lub z wzorkami czy kolorowymi wszywkami jak dla
    > metroseksualisty a ja chcę zwykłe, niebieskie lub czarne... ;)

    Ja na wzorkach się nie znam. Ale poszukaj też Draggin Jeans.
    Oni jako pierwsza firma wyprodukowali spodnie dżinsowe, które mają
    pełen certyfikat CE.
    Choć te są oczywiście kosmicznie drogie.

    Problem faktycznie jest z kolorystyką - bo na zdjęciach to niektóre
    dżinsy wyglądają całkiem całkiem - a jak zobaczysz na żywo to mogą Ci
    się kolana ugiąć. (:
    Nie ze szczęścia.
    Akurat dżisy to polecam obejrzeć przed zakupem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2010-04-21 23:23:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2010 LukeB <g...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > przelatalem i bylo zarabiscie, a potem na jesieni bezczelnie spruly
    > sie w kroku. Ale w tym roku i tak pewnie znowu je kupie... tylko tym

    Też mam Mottowear, 2x, uwaga na niską jakość szwów, kiepsko/krzywo
    wszyte rzepy. Ogólnie potrafią pękać szwy. Oderwałem kieszeń, mocowanie
    ochraniaczy, rzep kieszeni, itp. W praktycznym teście, jeans się
    przeciera, "kelwar" jakoś się trzyma. Tyle że "test" był przy wygłupach,
    z niewielką prędkością. Ale są praktyczne w codziennym użyciu i tanie.

    --
    kakmaratgmaildotcom