  • 1. Data: 2010-04-21 20:37:44
    Temat: VTR 1000F- crash pady
    Od: Potejciak <l...@g...com>

    Witam,

    rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem
    coś takiego:

    http://allegro.pl/item998098013_motojapan_crash_pady
    _honda_vtr_1000.html

    Wygląda w miarę rozsądnie, ale nie widziałem na własne oczy, nie
    przymierzałem... nie jestem pewien czy będą pasować...

    Widziałem też coś podobnego:
    http://www.hardmoto.pl/index.php?products=product&pr
    od_id=1344
    ... tylko to jakoś dziwnie się mocuje... i zupełnie mi nie pasuje do
    mojego motorzyka...

    Rozglądam się raczej za czymś takim:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M179687
    0
    .. albo ten..
    http://allegro.pl/item998376337_honda_vtr_1000_moto_
    doktor.html

    Wyglądają rozsądniej.

    Może macie jakieś doświadczenia w tej materii?

    --
    Pozdrawiam,
    Potejciak

  • 2. Data: 2010-04-22 10:20:20
    Temat: Re: VTR 1000F- crash pady
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Potejciak"
    rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem
    coś takiego:
    http://allegro.pl/item998098013_motojapan_crash_pady
    _honda_vtr_1000.html

    Takie mam - na szczescie nie mialem okazji ich sprawdzac w sensie drogowym -
    za to swietnie sprawdzaja sie do opierania moto n.p. o sciane kiedy chce sie
    sprawdzic poziom oliwy :). Toporne, brutalne do bolu - niestety odnosze
    wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie
    silnika (bo sa do tego mocowania przykrecane.

[...]

    To mocowanie tez mnie odstarszylo - os pada wkladasz zamiast tylnego
    mocowania silnika - takiej sruby na wylot.
    No i masz pad tuz przed noga na wysokosci piszczela - podejrzewam ze trzeba
    by bylo sie do tego przyzwyczaic...

    ***Rozglądam się raczej za czymś takim:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M179687
    0

    Kosmos cena - to cos co kupujesz oddzielnie mocowanie - ok 300 pln i
    oddzielnie slizgi ok 180 pln.

    ***.. albo ten..
    http://allegro.pl/item998376337_honda_vtr_1000_moto_
    doktor.html

    To stary PUIG z wierceniem owiewki

    Tytus z fabryki

    5049 (20100422) __________

  • 3. Data: 2010-04-22 12:15:15
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 22 Apr 2010 12:20:20 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Potejciak"
    > rozglądam się za crash-padami do mojej VTR-ki. Na allegro znalazłem

    Ze swojej strony polecam firme PWL, mam ich crashpady w swoim motocyklu i
    mialem okazje je sprawdzic w dzialaniu. Daly rade przy szlifie i ochronily
    reszte motocykla.

    http://www.pwlracing.com/

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2010-04-22 12:27:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:04:21 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie chce zakladac oddzielnego watka, choc to sie ma nijak do crash-padow.
    > Ciekaw jestem czy nie miales jakichs siupow ze zlaczka za pomoca ktorej
    > stacyjka w SV-ce jest podpieta do reszty wiazki. Chytre Japsy daly zlaczke
    > do za malych pradow, calosc sie nadpala i od razu jest ciekawie. To dosc
    > popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal
    > (jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po
    > prostu najwiecej).

    Nie mialem takich problemow, ale dobrze wiedziec ze moga wystapic.

  • 5. Data: 2010-04-22 12:49:18
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Piotr Klimek"
    Ze swojej strony polecam firme PWL...

    Niestety z tego co rozmawialem - nie robia do F-ki za stare moto

    Tytus z fabryki

    5049 (20100422) __________

  • 6. Data: 2010-04-22 13:03:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 22 Apr 2010 15:37:09 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Coz, skoro tak, to proponuje sprawdzic. U mnie wystapily, ale na szczescie
    > pod domem. Wiec brak oznak zycia po przekreceniu kluczyka mnie nie zmartwil
    > bardzo. Ten efekt jest jednak calkowicie losowy wiec moze ugryzc w tylek i
    > 1000 km od domu, a wtedy przykro. W wolnej chwili polecam lekture "ignition
    > switch problem" na SV Portal -- tak ku przestrodze.

    Wielkie dzieki zapoznam sie i bede przygotowany.

  • 7. Data: 2010-04-22 13:04:21
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

> [...]

    popularny problem w SV S, opisany na dziesiatkach stron na forum SV Portal
    (jakies kilkadziesiat zgloszen, z tego wiekszosc to K3, bo jest ich po

    Pozdro

    Pawel
    gpx 600'r i SVSZ

  • 8. Data: 2010-04-22 13:08:39
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-22 12:20, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > wrazenie ze przy crashu jesli zaczepia o cos wylamia rame i mocowanie
    > silnika (bo sa do tego mocowania przykrecane.

    Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i
    dynamometrem - w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU.

    --
    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2010-04-22 13:36:36
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Czesc
    ***"(pj)"
    Kwestia momentu przykrecenia. Ja mialem z instrukcja w reku i dynamometrem -
    w drugiej - wkrecone. Zadzialalo BEZ ZARZUTU.

    W tym przypadku nie, Piotrze. To kwestia konstrukcji.
    Sens crashpadow to umozliwienie slizgu motocyklowi po przewrotce na plaskim
    i zminimalizowanie szkod w osprzecie owiewkach etc kosztem uszkodzenia
    samego crashpada. Natomiast jego kostrukcja i mocowanie powinno byc takie by
    w przypadku uderzenia o nierowna powierzchnie sie on zlamal-obcial przed
    uszkodzeniem n.p. ramy. Natomiast w crashpadach TopBlock - bo takie posiadam
    sam slizg jest zamontowany na srubce M12 (byc moze aluminowej - nie macalem)
    ale malo prawdopodobne by ona latwo pekla nie uszkadajac stosunkowo
    delikatnej w tym miejscu ramy i uchwytu silnika. Oprocz tego sama
    konstrukcja wspornika crashpada wyglada na sporo mocniejsza niz rama.
    Mysle ze swietnie sie sprawdzilby w momencie slizgu ale jesli doszloby do
    uderzenia to raczej kiszka :)
    Na szczescie ramy tanie som na allegro. No i wypada sie starac by nie bylo
    okazji sprawdzac ich skutecznosci...:)

    Tytus z fabryki
    P.S. W instrukcji nie bylo zadnych Nm podanych

    5050 (20100422) __________

  • 10. Data: 2010-04-22 13:37:09
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>