    From: Rex <w...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy nie ma problemów z przeniesieniem numeru Plus -> Play?
    Date: Sat, 21 Feb 2009 18:29:58 +0100

    Witam,
    przymierzam się do przeniesienia numeru z Plusa (prepaid) do Play (też
    prepaid). Poczytałem na stronie Play'a jak wygląda procedura związana z
    przeniesieniem numeru, później zadzwoniłem do nich, żeby dopytać o parę
    spraw. Chodziło mi głównie o to czy w trakcie przenoszenia numeru nie
    będzie zastoju w jego funkcjonowaniu. Chcę uniknąć takiej sytuacji, że
    numer w Plusie JUŻ nie będzie działał, a w Play JESZCZE nie będzie
    działał. No więc, gdy dzwoniłem na infolinie do play, babka powiedziała
    mi, że nie powinno być problemów, ale dodała, że to czy nie będzie
    zastoju zależy też od Plusa - jak szybko oni "uwolnią" numer, czy coś w
    tym rodzaju.

    Proszę tych z Was, którzy przenosili numery z plusa do playa o
    informację czy faktycznie nie ma żadnych problemów z przeniesieniem numeru.

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    rex