  • 1. Data: 2009-02-21 17:29:58
    Temat: Czy nie ma problemów z przeniesieniem numeru Plus -> Play?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    przymierzam się do przeniesienia numeru z Plusa (prepaid) do Play (też
    prepaid). Poczytałem na stronie Play'a jak wygląda procedura związana z
    przeniesieniem numeru, później zadzwoniłem do nich, żeby dopytać o parę
    spraw. Chodziło mi głównie o to czy w trakcie przenoszenia numeru nie
    będzie zastoju w jego funkcjonowaniu. Chcę uniknąć takiej sytuacji, że
    numer w Plusie JUŻ nie będzie działał, a w Play JESZCZE nie będzie
    działał. No więc, gdy dzwoniłem na infolinie do play, babka powiedziała
    mi, że nie powinno być problemów, ale dodała, że to czy nie będzie
    zastoju zależy też od Plusa - jak szybko oni "uwolnią" numer, czy coś w
    tym rodzaju.

    Proszę tych z Was, którzy przenosili numery z plusa do playa o
    informację czy faktycznie nie ma żadnych problemów z przeniesieniem numeru.

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    rex

  • 2. Data: 2009-02-21 18:03:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > będzie zastoju w jego funkcjonowaniu. Chcę uniknąć takiej sytuacji, że
    > numer w Plusie JUŻ nie będzie działał, a w Play JESZCZE nie będzie

    Ktos tu ostatnio opisywal, ze mial problemy...
    A tak lekko BTW, OT i NTG to jest tez mozliwa sytuacja odwrotna, ze
    przenoszony numer bedzie dzialal i tu i tu :)
    Ja tak mialem przez kilkanascie godzin przy przenoszeniu dwoch numerow z
    TPSA (ISDN) do Ery :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-21 20:16:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > przenoszony numer bedzie dzialal i tu i tu :)
    > Ja tak mialem przez kilkanascie godzin przy przenoszeniu dwoch numerow z

    Połączenia przychodzące też?

    a.

  • 4. Data: 2009-02-21 20:26:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > SDD <s...@t...pl> wrote:

    > Połączenia przychodzące też?

    Tez

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-22 16:14:02
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    SDD pisze:
> [...]
    > przenoszony numer bedzie dzialal i tu i tu :)
    > Ja tak mialem przez kilkanascie godzin przy przenoszeniu dwoch numerow z

    Przez kilkanaście godzin to pół biedy. Chodzi mi o to, żeby nie zostać
    bez aktywnego numeru przez kilka dni.
    Proszę pozostałych forumowiczów, którzy przenosili numer z Plusa do
    Play'a o wypowiedzi. Czy nie mieliście problemu z przenoszeniem numeru?

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 6. Data: 2009-02-23 19:26:05
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Proszę tych z Was, którzy przenosili numery z plusa do playa o informację
    > czy faktycznie nie ma żadnych problemów z przeniesieniem numeru.

    Nie rozumiem odchodzących z Plusa.Chyba dzwonisz głównie z Plusa do Ery albo
    Orange. Bo innego wyjścia nie widzę. O internecie w Play nie wspomnę :(

  • 7. Data: 2009-02-24 09:29:25
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    XXX pisze:

    > Nie rozumiem odchodzących z Plusa.Chyba dzwonisz głównie z Plusa do Ery albo
    > Orange. Bo innego wyjścia nie widzę. O internecie w Play nie wspomnę :(

    Dlaczego zamierzam odejść z Plusa do Play? Już tłumaczę.
    Statystycznie rzecz biorąc najczęściej dzwonię do obcej sieci
    komórkowej. Nie mam tak, że dużo dzwonię przez komórkę na kilka numerów.
    Z ludźmi z którymi dużo rozmawiam dzwonię zwykle przez VoIP - albo
    przez Skype albo przez Voipdiscount na stacjonarne - są to grosze za
    minutę (warto pamiętać też o aspekcie zdrowotnym: długotrwałe
    rozmawianie przez komórkę MOŻE być szkodliwe dla zdrowia).

    Dlaczego Play? Ponieważ ta sieć ma (mówię o prepaidzie) najtańsze
    połączenia do obcej sieci komórkowej (a więc najlepiej zaspakaja moje
    potrzeby) - mam na myśli stawki RZECZYWISTE, nie nominalne. Gdy zasilisz
    konto w Play za 100 zł, dostajesz 50 zł bonusa, razem: 150 zł. Nominalna
    stawka za minutę to 49 gr. Uwzględniając bonus jest to 33 gr/min.

    W Plusie RZECZYWISTA stawka za minutę wynosi nie mniej niż 50 gr (stawka
    nominalna 60 gr; zasilenie 150 zł -> bonus 30 zł, razem 180 zł).

    Jeśli ktoś dużo rozmawia i wykorzysta 300 min miesięcznie, to w Play
    jest jeszcze taniej: 24,5 gr/min do wszystkich sieci (150 zł zasilenie
    -> 150 zł bonus, razem: 300 zł); jest 30 dni na wykorzystanie bonusa.

    Dlaczego Play? Czysta matematyka:
    Play - 33 gr/min,
    Plus - 50 gr/min.

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 8. Data: 2009-02-24 11:40:57
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem odchodzących z Plusa.Chyba dzwonisz głównie z Plusa do Ery albo
    > Orange. Bo innego wyjścia nie widzę. O internecie w Play nie wspomnę :(

    A w której sieci dostanę abonament za 70 zł brutto i ponad 300 minut do
    wszystkich? W bieżącym miesiącu minuta kosztuje mnie 21 gr brutto, a bywało
    przy duzej liczbie dzwoniących że nawet 15 gr za minutę.

  • 9. Data: 2009-02-24 15:40:58
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    Jeśli ktoś z Was przenosił numer Plus->Play to proszę o info czy nie
    było z tym większych problemów.

    Pozd,
    Rex

  • 10. Data: 2009-03-05 13:26:09
    Od: g...@w...pl

    On 24 Lut, 16:40, Rex <w...@z...spamem> wrote:

    > Jeśli ktoś z Was przenosił numer Plus->Play to proszę o info czy nie
    > było z tym większych problemów.
    >
    > Pozd,
    > Rex

    Witam,

    Są problemy, i to bardzo duże.
    Jestem właśnie w trakcie przenoszenia nr z Plusa do Play, a problem
    polega na tym ze Plus nie bardzo chce zwolnić numer usprawiedliwiając
    się problemami technicznymi. Otóż najpierw pobrali opłatę za
    przeniesienie numeru następnie przesłali smsa z informacją, że numer
    przestanie być aktywny w sieci z dniem 02.03. Niestety numer jest
    nadal aktywny, a ja z tego powodu nie mogę podpisać umowy z Play.
    Interwencje i reklamacje (czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni) w
    niczym nie skutkują.
    Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o radę.
    Jeszcze jedna informacja tel. jest na kartę co podobno ułatwia
    sprawę, jak widać raczej nie.

    Pozdro
    Garf