  • 1. Data: 2014-10-12 18:38:52
    Temat: Czy spróbować na crossie 125?
    Od: Adamos0425 <adamos0425@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam.

    Mam 16 lat. Rok temu zacząłem swoją przygodę z motocyklami.
    Obecnie jeżdżę na aprili rx 50. Wszystkiego od podstaw uczyłem się pod
    okiem doświadczonego zawodnika.
    Od przyszłego sezonu chciałbym zacząć jeździć na full crossie o pojemności
    125ccm i jest pytanie czy dam rade jeździć na motocyklu, który ma taką
    moc?
    Jestem dość wysoki bo mam 190 cm wzrostu i ważę 80 kg.
    Osoba, która mnie uczy jeździć nie chce się wyrażać na ten temat bo jest
    osobą z rodziny, a wszyscy prócz niego są przeciwni temu sportu.
    Więc proszę doświadczonych motocyklistów o radę :)
    Z góry dziękuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2014-10-12 20:22:29
    Temat: Re: Czy spróbować na crossie 125?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adamos0425" <adamos0425@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > osobą z rodziny, a wszyscy prócz niego są przeciwni temu sportu.

    Oczko mu wypadło. Temu Misiu...

    --
    Grzybol