  • 1. Data: 2014-10-12 02:12:25
    Temat: czy zmieszcz się na suzuki bandit 600n
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    witam wszystkich mam pytanie chce kupic motocykl mam na oku suzuki bandita
    600n i niewiem czy sie na niego zmieszcze mam 190 cm wzrostu czy nie będe
    na nim wyglądał jak na romecie moze ktos jest podobnego wzrostu i moze mi
    powiedziec cos o tym motocyklu zgóry dzięki pozdrawiam.

  • 2. Data: 2014-10-13 18:57:54
    Temat: Re: czy zmieszcz siďż˝ na suzuki bandit 600n
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 12 października 2014 02:12:25 UTC+2 użytkownik snoopek napisał:
    > witam wszystkich mam pytanie chce kupic motocykl mam na oku suzuki bandita
    >
    > 600n i niewiem czy sie na niego zmieszcze mam 190 cm wzrostu

    Ty, weź mi powiedz jak rodzonemu ojcu. Ni chuja się nie da usiąść w całej okolicy na
    jakiegoś bandziora i samemu sprawdzić?

    No weź mi odpisz bo płonę z ciekawości.

    KJ

  • 3. Data: 2014-10-13 22:30:19
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    > Ty, weź mi powiedz jak rodzonemu ojcu. Ni chuja się nie da usiąść w całej
    okolicy na jakiegoś bandziora i samemu sprawdzić?

    > No weź mi odpisz bo płonę z ciekawości.

    Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego
    pytania na forum, nie jestem jednym stych ,,motocyklistów'' którzy pytają
    się z ciekawości lub dlatego że nie chcę im się z domu d*py ruszyć

  • 4. Data: 2014-10-14 07:44:36
    Temat: Re: czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
    Od: MrG <g...@g...com>

    snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    > Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego pytania na
    forum,

    To nie jest forum, tylko bramka do grupy dyskusyjnej zwanej usenetem. Patrz
    gdzie klikasz na stronie sikacza. Forum jest trochę dalej.
    --
    NC700XD

  • 5. Data: 2014-10-14 09:57:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-13 o 22:30, snoopek pisze:

    > Jak bym niał możliwość samemu sprawdzić to na pewno bym nie zadawał tego
    > pytania na forum, nie jestem jednym stych ,,motocyklistów'' którzy
    > pytają się z ciekawości lub dlatego że nie chcę im się z domu d*py ruszyć

    Zobacz czy jedno z poniższych ogłoszeń nie jest w Twojej okolicy:

    http://allegro.pl/motocykle-5557?order=p&string=suzu
    ki+bandit+600+N&bmatch=seng-v6-p-4-mt-0904

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2014-10-14 14:31:47
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    Piotr Rezmer napisal

    > Zobacz czy jedno z poniższych ogłoszeń nie jest w Twojej okolicy:

    Co najmniej 70 kilometrów ,jakoś nie widzi mi się to żebym jechał tyle km
    tylko po to żeby sprawdzic, specjalnie wybierac kase z banku żaby dac w
    zastaw sprzedającemu i nie potrzebnie zawracać mu głowe.

    oczekuję na odpowiedź od kogoś podobnego wzrostu co mój
    lub kogoś kto miał do czynienia z tym motocyklem

  • 7. Data: 2014-10-14 15:28:54
    Temat: Odp: czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "snoopek" jojczy jak moja stara:

    > Co najmniej 70 kilometrów ,jakoś nie widzi mi się to żebym jechał tyle km
    > tylko po to żeby sprawdzic, specjalnie wybierac kase z banku żaby dac w
    > zastaw sprzedającemu i nie potrzebnie zawracać mu głowe.

    Zadupcyłbym! Hmmm, no ale trzebaby galoty ściagać. Hmmm, wacława też
    wypadałoby przyodziać. Kurde, jeszcze te ruchy frykcyjne. Jasna cholera! No
    i żeby przypadkiem nie upomniała sie o grę wstępną. Dajcie spokój! Ide se
    szarpnąc skórą ;-)

  • 8. Data: 2014-10-14 15:41:09
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 14:31:47 UTC+2 użytkownik snoopek napisał:
    > Piotr Rezmer napisal

    > Co najmniej 70 kilometrď

    Piotr no weź bądź prawdziwym kolegą ze ścigacza, pożycz od kogoś n-ke i podjedź do
    snoopka niech się biedak przymierzy, bo mu samemu ciężko.

    KJ

  • 9. Data: 2014-10-14 19:06:16
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    Johnny napisal

> [...]
    > i żeby przypadkiem nie upomniała sie o grę wstępną. Dajcie spokój! Ide se

    weź ,,se" człowieku daj spokój z takimi przyjebanymi tekstami znajdź sobie
    kolegów i przestań się udzielać jak nie masz nic do powiedzenia

  • 10. Data: 2014-10-14 19:42:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-14 o 14:31, snoopek pisze:

> [...]
    > oczekuję na odpowiedź od kogoś podobnego wzrostu co mój
    > lub kogoś kto miał do czynienia z tym motocyklem

    Tak się nie da. Niestety sam musisz usiąść na motocyklu. Wzrost to nie
    wszystko są różne proporcje długości nóg, rąk do wzrostu. Opinia innych
    jest mało znacząca.

    Jeśli Ci to coś pomoże to np. siedziałem na motocyklu który niegdyś
    bardzo mi się wizualnie podobał: XJR1300 ale był dla mnie za długi, mam
    180 cm wzrostu. Dla Ciebie może będzie w sam raz. Inny motocykl dla mnie
    za duży to Suzuki DL1000.

    --
    pozdrawiam
    Piotr