  • 1. Data: 2014-10-11 16:01:16
    Temat: (Kupie) Supersporta dobrze by bylo gdyby z Warszawy ale nie koniecznie
    Od: nini <everything-happens-for-a-reason@_NOSPAM_gmx.de>

    Witam Drogiej Spolecznosci,

    wypisze Wam tutaj moje wytyczne odnosnie motocykla, ktorego szukam.
    Pomyslalam ze to moze dobry pomysl.

    Moje poszukiwania ograniczaja sie tylko do sportowego motocykla. Turystyki
    i szosowki nie wchodza w gre, tak samo jak bezowiewkowce.
    Pojemnosc 650 do 1 litra. Chcialabym sie zamknac w budzecie 25-max.30
    tysiecy. I tez chcialabym uniknac rocznikow 2009 w dol.

    Oczywisicie cale allegro i otomoto przewertowalam, fora rowniez. Jest pare
    kandytatow lecz mam obawy co do komisow i wierzytelnosci ich opisow, a mam
    tez bardzo ograniczony czas do zwiedzania PL. Dlatego wolalabym kupic od
    zajawkowicza dobrze utrzymany motocykl z uczciwymi informacjami na temat
    przeszlosci jego.
    Za wszelkie propozycje bede wdzieczna. Prosze tylko bez zbednych moralow.
    Mam 170 cm.

  • 2. Data: 2014-10-13 01:53:54
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "nini" wrote...
    Moje poszukiwania ograniczaja sie tylko do sportowego motocykla.
    Pojemnosc 650 do 1 litra. Chcialabym sie zamknac w budzecie 25-max.30
    tysiecy. I tez chcialabym uniknac rocznikow 2009 w dol.
    *
    Mogę zaproponować mój motocykl, który troszkę niestety nie pasuje do Twoich
    oczekiwań, ale...
    Honda CBR600F4i rok 2006, przebieg 1km. Motocykl nowy, nigdy nie jeździł.
    Niestety zdrowie mi już nie pozwoli na jazdę. Lokalizacja 6km od Warszawy.

    --
    Pozdrawiam,
    James

  • 3. Data: 2014-10-13 19:11:28
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu sobota, 11 października 2014 16:01:16 UTC+2 użytkownik nini napisał:
    > Witam Drogiej Spolecznosci,
    >

    > wypisze Wam tutaj moje wytyczne odnosnie motocykla, ktorego szukam.

    Wypisze Ci tutaj parę naszych wytycznych odnośnie ludzi z którymi nie chce się nam
    gadać. Pomyślałem że to może dobry pomysł.

    1. Grzybol.
    2. Przemądrzałe niunie z pomysłami sportowego litra na pierwsze moto.
    3. Roczniki mentalnie powyżej 2002 czyli na poziomie gimbazy.

    Żegnam po taniości.

    KJ - doradca za dychę

  • 4. Data: 2014-10-13 22:09:19
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 13.10.2014 19:11, KillJohn pisze:

> [...]
    > 2. Przemądrzałe niunie z pomysłami sportowego litra na pierwsze moto.
    > 3. Roczniki mentalnie powyżej 2002 czyli na poziomie gimbazy.

    Twoje porady sa nieuwierzytelnione a Ty nie jestes zajawkowiczem wiec
    sie nie znasz ;)

    --
    Arni

  • 5. Data: 2014-10-14 09:46:50
    Od: nini <everything-happens-for-a-reason@_NOSPAM_gmx.de>

    KillJohn napisal

> [...]

    > 2. Przemądrzałe niunie z pomysłami sportowego litra na pierwsze moto.
    > 3. Roczniki mentalnie powyżej 2002 czyli na poziomie gimbazy.

    Ile zlosliwosci i niepotrzebnej agresji.. Mam nadzieje ze bedziesz mial
    niedlugo dobry seks i sie uspokoisz.

  • 6. Data: 2014-10-14 12:26:07
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 14/10/14 09:46, nini wrote:
    > Ile zlosliwosci i niepotrzebnej agresji.

    Zupełnie nie. Agresji chyba nie widziałaś w życiu, jeśli TO jest
    agresją... A sugestie całkiem niezłośliwe.
    Jeżeli masz 25 tys i nie wiesz czego szukasz, to słabe.
    Jeśli Nie wiesz czego szukasz, a szukasz od 650 do litra, to się
    zabijesz. Nie chcemy Cię mieć na sumieniu. Za dużo takich widzieliśmy...

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2014-10-14 12:32:23
    Od: p...@b...pl

    W dniu wtorek, 14 października 2014 09:46:50 UTC+2 użytkownik nini napisał:

    > Ile zlosliwosci i niepotrzebnej agresji..

    Tyle ile mi się podobało.

    Dziecko, pożegnałem się z Tobą już w pierwszym mailu i tylko ze względu na wyraźne
    braki w Twojej polszczyźnie (które antycypuje również na braki w rozumieniu słowa
    czytanego) zrobię to teraz jeszcze raz.

    Żegnam.

    KJ

  • 8. Data: 2014-10-14 12:34:21
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

  • 9. Data: 2014-10-14 12:54:09
    Od: nini <everything-happens-for-a-reason@_NOSPAM_gmx.de>

    Przeraza mnie wasza wrogosc i nastawienie "ja wiem lepiej"
    dziekuje za pomoc, widze ze na swoich moge liczyc.
    przykre.

  • 10. Data: 2014-10-14 13:42:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-14 12:34, KillJohn pisze:

> [...]
    braki w Twojej polszczyźnie (które antycypuje również na braki w rozumieniu słowa

    Nie masz jeszcze kilku emaili zeby z nich napisac kolejne pozegnania ?
    Jakby co to gmail, onet i interia udostepniaja za darmoche!
    Cieszesiezemoglempomoc.

    pozdr
    newrom
    --