    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy ten precel jeszcze działa?
    Date: Thu, 22 Sep 2022 00:07:03 GMT

    On 2022-09-12, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > A ja nie widzę, korzystam z czytnika bo inaczej sią nie da.

    > Może to ma związek z tym spamem?
    > A może ze zniechęceniem do pisania, zniechęceniem związanym z wiekiem
    > użytkowników. Teraz młodzi już nie wiedzą, co to usenet...

    Spam jest praktycznie wszędzie, ale tu dodatkowo posty to od wielkiego
    dzwona. Raczej niestety ta druga teza. Łatwiej gdzieś naklikać niż
    skonfigurowac klienta do niszowej (juz niestety) usługi.

    Poza tym podejrzewam, że ma tez znaczenie, że ludzie się starzeją i
    porzucaja motory na rzecz samochodów. Jak ktoś tu wczesniej pisywał na
    przełomie milenium i miał 4X-lat na karku to teraz jest po 60tce. W
    sumie taki wiek to nie problem, ale wiele osób pewnie nie chce już
    ryzykowac, a na pewno nie uzywa motorów tak czesto jak to robili, gdy
    byli te 20 lat młodsi. Poza tym dom-praca-dom... mozna nie mieć sił na
    grzebanie i podobne. Może za kolejne 20 lat, jak to pokolenie zacznie
    wchodzić w wiek emerytalny cos się ozywi :) O ile będzie jeszcze gdzie
    pisać.

    --
    Marcin