  • 1. Data: 2004-09-22 18:41:22
    Temat: Czy to kolejny łańcuszek...
    Od: "Myshaaa" <M...@W...pl>

    ...taki jak z poszukiwaną grupą krwi? Z poprzednim dałam się nabrać teraz
    zastanawiam się skąd firma miałaby wiedzieć ze została rozesłana właśnie ta
    wiadomość (inwigilacja treści rozmów?!) i dlaczego miałaby przeznaczać taka
    kwotę od każdej wiadomości skoro program jest darmowy... i dlatego, ze nie
    mogę wejść na ich stronę (czyżby już zablokowana...poniżej zamieszczona
    wiadomością?) pytam Was tu a nie u źródła...

    "7 czerwca 2001 19-letni Michal mial wypadek samochodowy. W wypadku
    nie odniósl zadnych powaznych obrazen, lecz w trakcie rutynowych badan
    nagle zaslabl. Po zrobieniu dokladnych badan okazalo sie, ze Michal ma
    bialaczke. Bialaczka Michala nie jest ostra, lecz konieczny jest
    przeszczem szpiku kostnego. Odpowiedni dawca juz sie znalazl, lecz
    jest to kosztowna operacja. Rodzice Michala zdolali zebrac 140 000 zl,
    lecz potrzebne jest jeszcze 30 000 tysiecy zlotych. Kwota ta jest
    mozliwa do zebrania tylko dzieki waszej pomocy. Wystarczy, ze
    przeslesz ta wiadomosc do ludzi których masz na GG - im wiecej tym
    lepiej. Firma SMS-Express.com Sp. z o. o. - twórca GG postanowila
    wyplacic 3 grosze, za kazda osobe która dostanie ta wiadomosc. Mozesz
    uratowac Michala. Wystaczy tylko 1000000 takich wiadomości"

    --
    Mysh
    M...@W...vp.pl

    Popraw adres pisząc do mnie :)

  • 2. Data: 2004-09-22 18:52:20
    Temat: Re: Czy to kolejny łańcuszek...
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 20:41:22 +0200 I had a dream that Myshaaa <M...@W...pl>
    wrote:
> [...]
    > wyplacic 3 grosze, za kazda osobe która dostanie ta wiadomosc. Mozesz
    > uratowac Michala. Wystaczy tylko 1000000 takich wiadomości"

    To polska odmiana amerykańskiego wirusa mailowego.
    Nikt nie płaci za wysyłanie wirusów.

    Zauważ, że w tym mailu nie ma żadnych konkretnych danych - żadnego
    miasta, nazwiska, numeru konta, nic a nic. Wirusowi chodzi tylko o
    rozmnażanie się.

    Na stronie www.gadugadu.pl nie ma jakoś żadnej informacji o płaceniu za
    przesyłanie wirusów.

  • 3. Data: 2004-09-22 19:02:54
    Od: "Myshaaa" <M...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...

    : Nikt nie płaci za wysyłanie wirusów.

    No jasne!

    : Zauważ, że w tym mailu nie ma żadnych konkretnych danych - żadnego
    : miasta, nazwiska, numeru konta, nic a nic.

    To właśnie wydało mi się podejrzane.

    :Wirusowi chodzi tylko o rozmnażanie się.

    Ale za pomoca gg?
    Jak to działa?
    Czy on infekuje komputer na którym zostanie odczytana ta wiadomość?

    --
    Mysh
    M...@W...vp.pl

    Popraw adres pisząc do mnie :)

  • 4. Data: 2004-09-22 19:22:14
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 21:02:54 +0200 I had a dream that Myshaaa <M...@W...pl>
    wrote:
    >:Wirusowi chodzi tylko o rozmnażanie się.
    > Ale za pomoca gg?
    > Jak to działa?
    > Czy on infekuje komputer na którym zostanie odczytana ta wiadomość?

    Działa to tak: user dostaje wiadomość o chorym dziecku, wzrusza się,
    jedynym możliwym działaniem, by pomóc temu dziecku jest wysłanie tego
    maila, posta, wiadomości itp w maksymalnej ilości.

    Wirus do rozmnażania potrzebuje ludzi, ich dobrej woli oraz sporo
    naiwności.

  • 5. Data: 2004-09-22 19:39:35
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    "Myshaaa" <M...@W...pl> writes:

    > :Wirusowi chodzi tylko o rozmnażanie się.
    >
    > Ale za pomoca gg?
    > Jak to działa?
    > Czy on infekuje komputer na którym zostanie odczytana ta wiadomość?

    Nie. Infekuje mózg jego właściciela, który odczuwa chęć podzielenia
    się nim z innymi i się nim dzieli, co pozwala wirusowi żyć.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 6. Data: 2004-09-22 19:46:32
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Wirus do rozmnażania potrzebuje ludzi, ich dobrej woli oraz sporo
    > naiwności.

    To nie wirus, to lancuszek.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2004-09-22 19:59:23
    Od: RusH <l...@p...pl>

    wrote :

    > Wirus do rozmnażania potrzebuje ludzi, ich dobrej woli oraz sporo
    > naiwności.

    Nie prosciej napisac to wprost ? - Utworz sobie w GG nowa zakladke pod
    tytulem "idioci, frajerzy i inwalidzi komputerowi" i przenos tam osoby
    ktore ci takie lancuszki scierwa przysylaja. Ulatwia zycie.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 8. Data: 2004-09-22 20:56:10
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 21:46:32 +0200 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> wrote:
    > To nie wirus, to lancuszek.

    Spełnia wymogi postawione wirusowi. Jest malutki, potrzebuje
    zewnętrznych organizmów do rozmnażania.

    Czy wirus rozmnaąża się wykorzystując kaszlnięcie, seks, dziurę w
    outlooku czy naiwność ludzką, to jest to obojętne.

    Ale to już OT.

  • 9. Data: 2004-09-22 21:11:58
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Myshaaa wrote:
    > Czy on infekuje komputer na którym zostanie odczytana ta wiadomość?

    infekuje mózg użytkownika. To wystarczy

    B.

  • 10. Data: 2004-09-22 21:13:19
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
    > Nie. Infekuje mózg jego właściciela, który odczuwa chęć podzielenia
    > się nim z innymi i się nim dzieli, co pozwala wirusowi żyć.

    coś na wzór "albańskiego wirusa", tylko bardziej zaraźliwe.

    B.