  • 1. Data: 2010-11-04 18:15:35
    Temat: Czym czyścić podsufitkę ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Czy są jakieś bezpieczne środki którymi można samemu wyczyścić podsufitkę i
    boki ?

  • 2. Data: 2010-11-04 21:31:27
    Temat: Re: Czym czyścić podsufitkę ?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Możesz czyścić czym chcesz. Ludwik z wodą daje dobre efekty, vanish do
    dywanów też fajnie czyści.
    Ważne jest, żeby czyścić całą powierzchnię równomiernie, bo czyszczenie
    punktowe samych plam powoduje, że plamy tyko jeszcze bardziej widać. Ja
    czyszczę przy pomocy szczotki namoczonej w płynie i szybko wycieram do sucha
    ręcznikiem albo dużą gąbką
    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-05 21:35:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy są jakieś bezpieczne środki którymi można samemu wyczyścić podsufitkę
    > i boki ?

    W lidlu można kupić "Upholstery foam", do tapicerki i podsufitki nadaje się
    idealnie. Czyści bardzo dobrze, pachnie ładnie, nie moczy nadmiernie.
    Aplikujesz, odczekujesz pare minut, ścierasz. Pianka przed starciem
    puchnie, skutecznie usuwając wszelkie zanieczyszczenia, nie powoduje
    przebarwień,odklejenia, przemoczenia, odkształcenia itd.
    http://www.eireshop.ie/products/view/4925/Upholstery
    Foam.html
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2010-11-06 10:35:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy są jakieś bezpieczne środki którymi można samemu wyczyścić podsufitkę
    > i boki ?

    przez wiele lat używałem na myjni pianki KENT. cena około 20-25 zł
    http://www.radar.pl/KENT-Aktywna-Pianka-czyszczaca-d
    o-wnetrza-samochodu-i-szyb-10086536/
    pzdr
    GL