  • 1. Data: 2010-02-13 09:07:43
    Temat: Czyszczenie aparatu
    Od: "Adrian S." <a...@N...com>

    Witam starych bywalców grupy. Ja dopiero zaczynam uczyć się sztuki.
    Opanowuję swoją pierwszą cyfrówkę (Canon S2). Właśnie wróciłem z wypadu
    zagranicznego gdzie się zdarzyło ze dwa dni spędzić na pustyni piaskowej.
    Znajomy mi poradził coby aparat oddać do czyszczenia bo piasek który mógł
    się dostać do środka może szkody poczynić. Jak radzicie, słuszne to i
    sprawiedliwe? Ile kosztuje czyszczenie i czy może da się to samemu zrobić
    (umiem np. wymienić płytę główną w laptopie no i złożyć rower z
    poszczególnych części).

    --
    Adrian S. the Lajt Rider

  • 2. Data: 2010-02-13 21:16:36
    Temat: Re: Czyszczenie aparatu
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Adrian S." <a...@N...com> napisał w wiadomości
    > Opanowuję swoją pierwszą cyfrówkę (Canon S2). Właśnie wróciłem z wypadu
    > zagranicznego gdzie się zdarzyło ze dwa dni spędzić na pustyni piaskowej.

    > Adrian S. the Lajt Rider

    Burza piaskowa była, spadłeś z wydmy, czy ciągali cię wielbłądami za nogi ?
    Mi się zdarzyło spędzić kilka dni nad morzem, a nawet przy wietrze i bryzie
    zmieniać szkła - jakoś nie ciągnie mnie do wydawania kasy na myjnie.
    JDJ

  • 3. Data: 2010-02-15 11:41:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hl74rr$e8p$1@inews.gazeta.pl>,
    "JackDeJack" <J...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Mi się zdarzyło spędzić kilka dni nad morzem, a nawet przy wietrze i bryzie
    > zmieniać szkła - jakoś nie ciągnie mnie do wydawania kasy na myjnie.

    Ja wlasnie wrocilem z 2 miesiecznego rowerowania po Egipcie i Sudanie.
    Jaka burza piaskowa tez byla (ale nie habub).
    Aparat - Pentax K10D, wiec uszczelniany. Ale szkla zmienialem.
    Najgorzej wuzjer wyglada... No i soczewki w obiektywach porysowane od
    strony aparatu. Najbardziej Limited 4...@...8 :-(

    Gdzie czyscic w Warszawie? Autoryzowany serwis czy cos innego godnego
    polecenia?

    TA