  • 1. Data: 2010-02-13 09:50:30
    Temat: Re: Z tego chodnika nie rób zdjęć...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    BoDro pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75569
    54,Z_tego_chodnika_nie_rob_zdjec___ochrona_cie_przeg
    oni.html

    ''Dorota Wojciechowska, rzeczniczka CDI zarządzającej domami Wars, Sawa
    i Junior: - Jestem zdziwiona reakcją ochroniarzy na fotografa. Jest mi
    bardzo przykro, jeśli takie sytuacje miały miejsce. Zapewniam, że nie
    wydawaliśmy zakazów fotografowania - twierdzi. - Pouczymy ochronę, że
    nie może dalej tak robić.''

    Za przeproszeniem, pierdolenie. Nic się nie zmieni, kompleks ciecia
    zawsze górą.
    W listopadzie przeganiali mnie _pięć_ razy w ciągu sześciu godzin.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-13 11:29:32
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > zawsze górą.
    > W listopadzie przeganiali mnie _pięć_ razy w ciągu sześciu godzin.

    Kiedys dawno mialem taki sen (koszmar chyba), ze ilekroc pokazalem sie na
    wolnym powietrzu z aparatem to zaczynaly mnie gonic specjalne ekipy :)
    Obawiam sie, ze za pare lat moze sie to spelnic. Nie bedzie mozna
    przebywajac na zewnatrz w ogole wyciagac aparatu, bo przeciez wszystko do
    kogos nalezec bedzie :/

    Thomas

  • 3. Data: 2010-02-13 11:38:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Thomas pisze:
> [...]
    > :) Obawiam sie, ze za pare lat moze sie to spelnic. Nie bedzie mozna
    > przebywajac na zewnatrz w ogole wyciagac aparatu, bo przeciez wszystko

    W czasie drugiej wojny światowej było jeszcze gorzej, a mimo wszystko
    dało się.
    Najwyżej popyt na kompakty i kapelusze wzrośnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 4. Data: 2010-02-13 22:42:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > W czasie drugiej wojny światowej było jeszcze gorzej, a mimo wszystko
    > dało się.

    Nie pociesza mnie to bynajmniej.

    Thomas

  • 5. Data: 2010-02-14 07:53:22
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Za przeproszeniem, pierdolenie. Nic się nie zmieni, kompleks ciecia zawsze
    > górą.
    > W listopadzie przeganiali mnie _pięć_ razy w ciągu sześciu godzin.

    Kompleks ciecia jest nieuleczalny. Sam widziałem jak ochroniarz przeganiał
    mamusię z trzyletnim chłopcem, bo dziecko już dwie minuty patrzyło się na
    fontannę przed biurowcem... Poważnie.

    --
    Lol