  • 1. Data: 2017-01-03 18:27:08
    Temat: Czytnik wewnetrzny
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Priorytet jakość i szybkość. Tak, żeby elektrony wylatywaly na
    zakretach;-) Mam dość zasypiania przy transferze na USB 2.0. Chcę
    wewnętrzny, ale jeśli się okaże, że są tylko zewnętrzne, to trudno.
    Podpowie ktoś?
    Czytnik Modecom nie chce się zainstalowac, a mi sie nei chce z nim
    walczyć (a i tak ma 2.0).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2017-01-03 18:42:15
    Temat: Re: Czytnik wewnetrzny
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czytnik zewnętrzny 3.0 nawet włożony do gniazda 2.0 jest znacznie szybszy od czytnika
    2.0, może to jakieś rozwiązanie.
    Czytnik Kingston dobry jest (i metalowy, no ale nie ma diody sygnalizującej stan
    pracy gdyby ktoś potrzebował).