  • 1. Data: 2017-01-03 18:53:19
    Temat: Wybór lapka na komunię :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Rodzina zgłosiła zapotrzebowanie na wywiad :) a ja się na lapkach mało
    znam. Wymagania jakie zgłosiła:

    15-17"
    Windows 10
    matowa matryca
    zawiasy mocowane do metalowej ramy (czyli lapek bardziej taki pancerny).

    Pominawszy już zasadność kupowania lapka dziewczynie w komunijnym wieku,
    jaki sprzęt byście doradzili?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-01-03 19:02:11
    Temat: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Biały lub różowy.

    -----

  • 3. Data: 2017-01-03 20:12:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 19:02:11 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Biały lub różowy.

    Też tak powiedziałem, więc nie jesteś oryginalny :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-01-04 00:59:44
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Też tak powiedziałem, więc nie jesteś oryginalny :)

    Chodzilo mu o to, ze nie podales jednego z najwazniejszych kryteriow - ceny
    (maksymalnej) :)

  • 5. Data: 2017-01-04 08:59:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Windows 10
    > matowa matryca
    > zawiasy mocowane do metalowej ramy (czyli lapek bardziej taki pancerny).

    I pewnie w cenie do 1000 zł.

    > Pominawszy już zasadność kupowania lapka dziewczynie w komunijnym wieku,
    > jaki sprzęt byście doradzili?

    Sprawny.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2017-01-04 10:19:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 00:59:44 +0100, jakson napisał(a):

    > Chodzilo mu o to, ze nie podales jednego z najwazniejszych kryteriow - ceny
    > (maksymalnej) :)

    Nie podałem bo i nie określono :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-01-04 10:38:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Nie podałem bo i nie określono :)

    +10 do lansu w szkole:
    http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-01-04 11:14:22
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > +10 do lansu w szkole:
    > http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

    No i można bez zeżenowania pojawić się w Starbucksie.

    PS
    "Kolory: [...], różowe złoto".
    Myślałem, że "różowe złoto" już dawno zostało opatentowane przez azjatów.

  • 9. Data: 2017-01-04 12:37:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 10:38:06 +0100, Chris napisał(a):

    > +10 do lansu w szkole:
    > http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

    Interesujące i ta gama kolorów :), ale czy spełnia warunek "pancerności
    zawiasowej"?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-01-04 13:46:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Interesujące i ta gama kolorów :), ale czy spełnia warunek "pancerności
    > zawiasowej"?

    Trzeba kupić żeby przetestować :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl